سهم ناچیز ایران در تجارت قهوه
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، دومین جشنواره و نمایشگاه بزرگ قهوه، کاکائو و صنایع وابسته از امروز یکشنبه با استقبال شرکت های مطرح و صاحب برند داخلی و خارجی مطابق استانداردهای بین المللی در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با هدف معرفی فرهنگ مصرف قهوه، شناسایی محصول با کیفیت و بررسی امکانات کشور در زمینه کیفیت و کمیت صادرات فرآوری قهوه بر پا شده است.

تضمین کیفیت اجرایی این نمایگشاه از سوی wsg مالزی و nobel cert آلمان به طور مشترک پایش و انجام می شود.

این نمایشگاه می کوشد یادآور اهمیت حضور ایران در بازار پر سود و بین المللی قهوه برای مسئولان و دست اندرکاران تولید، بازرگانی و تجارت کشور باشد.

در این نمایشگاه بیش از 30 شرکت تولید کننده صاحب برند و دست اندرکار قهوه، کاکائو و صنایع وابسته داخلی، شرکت هایی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، برزیل، قزاقستان و آلمان نیز برای عرضه آخرین دستاوردهای صنعت قهوه حضور یافتند.

دومین جشنواره و نمایشگاه بزرگ قهوه، کاکائو و صنایع وابسته از 22 تا 27 دی ماه جاری برای بازدید علاقمندان در طبقات اول و دوم برج میلاد تهران بر پاست.