اما آنچه عجیب بود، هجمه ای بود که در این رسانه ها به علی کریمی به دلیل راه اندازی کمپین ” نخرید ” صورت گرفت.
در حالی که کمپین علی کریمی مورد استقبال چهره ها و شخصیت های مختلف در ایران و حتی دولت قرار گرفته و مردم نیز از آن حمایت کردند، چه در صدای آمریکا و چه بی بی سی فارسی، کمپین این بازیکن محبوب ایرانی به عنوان حربه حکومت برای منحرف کردن افکار عمومی از اعدام یک قاتل معرفی شد!
مخاطبین این دو شبکه با تماس و یا نظر در صفحات اجتماعی، به کمپین علی کریمی حمله کرده و البته عوامل این دو شبکه هم هیچ واکنشی به این اقدام مخاطبان خود نشان نداند!