ظریف را قربانی نکنید غلامرضا کریمی

ظریف را قربانی نکنید

صرف‌نظر از اینکه فایل مصاحبه محرمانه دکتر ظریف چگونه لو رفت و چه کسانی در داخل و خارج از این موضوع سود برده و خواهند برد، از یک دیپلمات حرفه‌ای در این سطح بسیار بعید بود.
نظرات منتشره: ۰ درصف انتشار: ۴ آرشیو
از دیپلماسی تا میدان ناصر ذاکری

از دیپلماسی تا میدان

انتشار نوار مصاحبه وزیر امور خارجه کشورمان دو اصطلاح «دیپلماسی» و «میدان» و تقابل این دو را در سطح جامعه مطرح کرد و واکنش‌های بسیار متفاوتی را بین جریان‌های مختلف سیاسی به‌ دنبال داشت.
آرشیو نظرات منتشره: ۰ درصف انتشار: ۲
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 12
کد خبر: ۱۲۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
متخصصان انگلیسی می‌گویند با انجام برخی فعالیت‌های ورزشی می‌توان مانع بروز علایم فشار خون بالا شد. فشار خون بالا باعث افزایش خطر ابتلای افراد به سکته مغزی و حمله قلبی می‌شود.
تدبیر24»با این حال، می‌توان با انجام برخی اقدامات ساده و تغییر سبک زندگی به کاهش خطر این بیماری کمک کرد. این فعالیت‌های هوازی با درگیر کردن گروه بزرگ عضلات به صورت حرکات تکراری می‌تواند باعث کاهش خطر بروز علایم فشار خون بالا شود.
 
7 ورزش تخصصی:
 
1- دوچرخه سواری
2- پیاده روی سریع
3- شنا
4- حرکات هوازی
5- باغبانی
6- تنیس
7- آهسته دویدن
 
متخصصان انگلیسی تاکید دارند ورزش‌های مختلف باعث تاثیرات متفاوت در بدن می‌شوند. برای مثال، اگر از فشار خون بالا رنج می‌برید، به ورزش‌های هوازی بپردازید، زیرا این ورزش‌ها بیشترین کمک را به قلب و عروق خونی می‌کنند. با این حال، این افراد باید از ورزش‌هایی که فشار زیادی به قلب وارد می‌کنند، اجتناب و حتما قبل از انجام ورزش با پزشک خود مشورت کنند.
 
کاهش مصرف نمک
بهترین و ساده‌ترین راهکار برای کاهش فشار خون، کاستن از نمک طعامی است که به صورت روزانه مصرف می‌کنید. براساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، افراد بالغ نباید بیش از ۶ گرم نمک در شبانه روز مصرف کنند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها