تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

تهديدهاي پيش روي دولت پزشکیان

جهانبخش خانجانی» جريان اصلاحات كه در تداوم حركت تاريخي ملت ايران در انقلاب مشروطه، انقلاب شكوهمند اسلامي و حماسه بزرگ دوم خرداد همچنان بر مشي اصلاحي و رفرميستي خود تاكيد و اصرار دارد
اتحاد مثلث!

اتحاد مثلث!

فیاض زاهد - محمد مهاجری» وضعيت جديدي كه در سپهر سياست ايران رخ نموده تا حد كم نظيري استثنايي است. براي اثبات و انتقال اين باور تلاش مي‌شود در اين نوشته به برخي ابعاد آن اشاره شود
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۸۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
نماینده دورود:

تحریم‌های جدید آمریکا دهن‌کجی به خِرد جهانی است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تحریم‌های جدید آمریکا را دهن‌کجی به خِرد جهانی عنوان کرد.

تدبیر24»مجید کیان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار داشت: کار آمریکا و تحریم‌های جدید نقض صریح برجام است و به انحای مختلف این کار را انجام داده و بازهم بدعهدی خودش را نشان داد.

وی ادامه داد: آمریکا بار دیگر ثابت کرد که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و وجهه‌اش را بیش از پیش نزد سایر ملل و مردم ایران خراب‌تر کرد.

کیان‌پور خاطرنشان کرد: ما هرگز خارج از برجام عمل نکرده‌ایم اما طرف آمریکایی به انحای مختلف بهانه‌تراشی می‌کند و خوی شیطانی‌اش را به رخ می‌کشد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس تأکید کرد: ایران یکی از تأثیرگذارترین کشورهای دنیاست و جایگاه ویژه و با اهمیتی دارد؛  باید با زبان احترام و تکریم با ما صحبت کنند چراکه زبان تهدید در مورد ایران کاربردی ندارد.

وی با بیان اینکه کشورهای اروپایی در مقابل بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام موضع گرفته‌اند، اضافه کرد: آنان تحریم‌های جدید آمریکا را بی‌اعتمادی به خرد جهانی می‌دانند.

کیان‌پور با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کلیات طرح مقابله با تحریم‌های آمریکا را تصویب کرده است و به‌زودی به صحن می‌آید، گفت: مسئولان عالی‌رتبه کشور نیز موارد مقابله با بدعهدی آمریکا را حتماً ارایه خواهند داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: