نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 23
کد خبر: ۱۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

تقدیرنمایندگان از ظریف و تیم مذاکره‌کننده

۱۷۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای از زحمات وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده ایرانی در مذاکرات ژنو تشکر کردند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم، شاهین محمدصادقی عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی امروز مجلس، بیانیه جمعی از نمایندگان را از تیم دیپلماسی و مذاکره‌کننده ایرانی در مذاکرات ژنو 3 قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اینک که با مقاومت و پایمردی ملت شریف ایران به رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و پیگیری و تلاش موفق دولت تدبیر و امید به ریاست جناب آقای دکتر روحانی می‌رود تا بهانه‌های غیرمنطقی، زیاده‌خواهی‌های قدرت‌های استکباری در پرتو مذاکرات و توافقات اخیر ژنو رنگ باخته و ملت شریف ایران ثمره مجاهدت بی‌وقفه خود در تثبیت حق فعالیت صلح‌آمیز و غنی‌سازی هسته‌ای را شاهد باشند، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت استمرار ایستادگی و وفاق و هوشیاری ملی تحت تدابیر مقام معظم رهبری، مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه و حمایت خود را از تلاش‌های جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران اعلام نموده و برای آنان تداوم توفیقات الهی و برای ملت ایران عزت و عظمت را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

محمدصادقی در پایان خاطرنشان کرد: این بیانیه نیز به امضای 170 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است.

محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی طی سخنانی گفت: برای وزیر خارجه و هیئت مذاکره‌کننده آرزو دارم در دفاع از حقوق ملت ایران و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و متحدان او اقتدار جمهوری اسلامی و ملت ایران را یک بار دیگر به نمایش بگذارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: