نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۵

واکنش یونسی به اظهارات اوباما

دستیار ویژه رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه سخنان اخیر اوباما و جان کری اعتراف به عجز و ناتوانی آمریکا بود، گفت: برنامه غنی‌سازی ایران با تشر و دخالت متوقف نخواهد شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از جهان، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی عصر امروز سه‌شنبه در همایش برند ملی، هویت یک ملت که در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات گستاخانه اوباما و جان‌کری علیه کشورمان گفت: سخنان آنان اعتراف به عجز و ناتوانی خودشان بود چرا که آنها نتوانسته‌اند برنامه غنی‌سازی ایران متوقف کنند.

یونسی با تأکید بر اینکه آنچه که در ایران اتفاق افتاده متعلق به همه ملت است و مربوط به یک دولت نیست افزود:‌ بنابراین نمی‌توان این دستاورد را با یک تشر و دخالت از بین برد.

وزیر اسبق اطلاعات درخصوص واکنش دولت به این اظهارات تصریح کرد: ‌این اظهارات عاجزانه بود نه گستاخانه اما رئیس‌جمهور نسبت به آن واکنش نشان داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: