نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۱۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۷

مهم‌ترین علت طلاق در ایلام

معاون اجتماعی بهزیستی ایلام با بیان این‌که «اعتیاد»، مهم‌ترین علت طلاق در استان است، گفت: ۵۰ درصد پرونده‌های ارجاعی به مرکز کاهش طلاق بهزیستی استان به سازش منجر شده‌اند.
به گزارش تدبیر24 نسرین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی ایلام، اظهار کرد: در این مرکز به پرونده‌های تقاضای طلاق زوج‌ها که از دادگستری یا خود معرف ارجاع داده می‌شود رسیدگی و سعی در به سازش کشیدن آنها دارد.

وی با بیان این‌که از ابتدای سال تاکنون از مجموع ۶۰ مورد پرونده ارجاعی به این مرکز با انجام مشاوره توسط روانشناس، کارشناس حقوق و یا بازدید از منزل ۳۲ مورد از آنها به سازش منجر شده است، افزود: بقیه‌ی این پرونده‌ها نیز یا منجر به طلاق شده و یا در دست اقدام هستند.

معاون اجتماعی بهزیستی ایلام عمده‌ترین علت اقدام زوج‌ها برای طلاق را اعتیاد، مسایل اقتصادی، نداشتن مهارت زندگی و آشنا نبودن با مساله ازدواج دانست و خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد پرونده‌ها در این مرکز از طریق دادگستری ارجاع داده شده و بقیه به‌صورت خودمعرف بوده‌اند.

شهبازی خاطرنشان کرد: در این مرکز بیش از ۴۰ نفر از روانشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی در راستای به سازش کشیدن پرونده‌های ارجاعی و برطرف کردن اختلاف زوج‌ها فعالیت‌ می‌کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: