نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶
مجمود کریمی:

شرایط برای درخشش سپاهان مهیاست

مربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که بدشانس‌های سریالی در این چند ساله گریبان سپاهان در آسیا را گرفته، ولی امسال شرایط مهیاست تا بتوانند نتیجه‌ای خوب را در آسیا کسب کنند.
به گزارش تدبیر24 محمود کریمی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: اینکه می‌گویند فلان گروه آسان و فلان گروه سخت است فقط روی کاغذ است. الاهلی و الهلال و السد فعلا بهترین شرایط را دارند و من فکر می‌کنم واقعا در گروهی سخت قرار گرفته‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که سپاهان الان چه تفاوت‌هایی با سپاهانی دارد که با شایستگی تا فینال آسیا پیش رفت، ادامه داد: ما 2 سال با بدشانسی از آسیا حذف شدیم. یک سال که با السد خوردیم و به دلیل اشتباهات اداری از آسیا کنار رفتیم و اگر این اشتباه رخ نداده بود تیم مان شایستگی قهرمانی آسیا را داشت تیمی که قلعه‌نوعی از گروه بالا آورد شایستگی داشت تا افتخاری بزرگ را برای ایران به ارمغان بیاورد.

کریمی افزود: سال بعد نیز هم از گروهمان صعود کردیم و هم استقلال را شکست دادیم، ولی آن زمان تعداد زیادی از بازیکنان تاثیرگذارمان از تیم جدا شده بودند و ما با اشتباه داوری به الاهلی باختیم و حذف شدیم. در سال گذشته نیز قبول دارم که ضعیف ترین سال حضورمان بود و خیلی راحت حذف شدیم که آن هم به دلیل فشردگی بالای مسابقات بود.

مربی سپاهان عنوان‌کرد: به هرحال فشردگی بازی‌ها تاثیرش را بر تیم گذاشت. ما 3 روز بعد از بازی با استقلال آن هم بازی سنگینی که 10 نفره 120 دقیقه بازی کردیم از الاهلی شکست خوردیم و فقط می‌توانم بگویم که به هرحال بدشانسی‌های سریالی گریبان سپاهان را گرفت و ما دیگر نتوانستیم بعد از آن نایب قهرمانی موفقیتی را در آسیا کسب کنیم.

وی شرایط امسال سپاهان در آسیا را خوب دانست و ادامه داد: فعلا هنوز اقتدار تیمی مان را به دست نیاوردیم و در لیگ هم نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم. امیدوارم بدشانسی تا بازی‌های آسیایی تمام شود و این امید را هم داریم، چرا که مهاجمی خوب را در حال مذاکره هستیم و محرم و سوکای نیز قرار است به تیم مان اضافه شود و برای آسیا تیم مان کامل خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه سوکای کم کم در حال تمرین با تیم است و فکر کنم تا یک ماه دیگر شرایط ایده آل را کسب کند، افزود: فوروارد فقط یک نفر داریم که کم است و امیدوارم تا بازی‌های آسیایی مشکل مان حل شود و در زمینه بازیکن کمبودی را نداشته باشیم تا بتوانیم با تمام قدرت به استقبال رقبای آسیایی مان برویم.

مربی سپاهان در پاسخ به این سووال که تغییرات مدیریتی را چقدر در نتایج بد سپاهان موثر می‌دانید، تصریح‌کرد: در کل 10 سال که سپاهان نتایج خوب و درخشانی گرفت نه بازیکن می‌تواند بگوید بدلیل حضور من سپاهان درخشیده و نه مربیان، بیشترین تاثیر در کسب نتایج درحشان را ثبات مدیریت داشته که تیم مان توانسته اینقدر خوب درا ین چندساله کار کند.

وی با بیان اینکه ما مدیون ثبات مدیریت در این چندساله هستیم، عنوان‌کرد: منظورم از ثبات مدیریت شخص ساکت یا رحیمی نیست بلکه خود مدیران کارخانه نیز هستند؛ هیئت مدیره و در مجموع ثبات مدیریت در کل مجموعه باعث نتایج خوب شد. بسیاری از بازیکنان و مربیان آمدند و رفتند، ولی نتایج سپاهان فقط به دلیل ثبات مدیریت بود که متاسفانه امسال این ثبات را ندیدیم.

کریمی خاطرنشان‌کرد: در عرض چند ماه دو مدیرعامل رفتند، هم رحیمی و هم شخص سمیعی نژاد که کمک‌های زیادی به تیم کرد و واقعا وجودش نعمتی برای سپاهان بود، ولی الان که رفته نمی‌دانم دیدگاه سبحانی‌نیا نسبت به تیم چیست، ولی امیدوارم دیدگاهش مثل آقایان اسلامیان، سمیعی نژاد و مرحوم رجایی باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: