نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۱۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵

یوزپلنگ آسیایی به کتب درسی می‌آید

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: یوزپلنگ آسیایی، میراث کهن طبیعت، از سال آینده وارد کتب درسی دانش‏آموزان می‎شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان سمنان، حمید ظهرابی امروز اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش و فرهنگ‎سازی در بدنه جامعه، با وزارت آموزش و پرورش توافق شده است تا مطالب بیشتری از دانستنی‎های زیست محیطی در کتب درسی وارد شود.

وی در ادامه افزود: یک تیم مؤلف با ترکیب مؤلفان گروه مطالعات جغرافیایی وزارت آموزش و پرورش و کارشناسان دفتر آموزش مشارکت‎های مردمی سازمان محیط زیست تشکیل شده است که برای مطالعه میدانی و بازدید از زیستگاه‎های یوزپلنگ آسیایی در اولین اقدام خود وارد استان سمنان شدند.

کارشناس مسئول گروه جغرافیای وزارت آموزش و پرورش نیز در این سفر گفت: تصمیم داریم از زیستگاه‎های یوزپلنگ آسیایی در ایران بازدید تا بتوانیم بهترین و کامل‎ترین مطالب آموزشی را در این خصوص وارد کتب درسی کنیم.

به گزارش فارس؛ در حال حاضر با کتاب‎های مطالعات اجتماعی، جغرافیا، علوم و زمین‎شناسی مطالب زیست محیطی به دانش‎آموزان آموزش داده می‎شود که در آینده این مطالب با کیفیت و کمیت مطلوب‎تری عرضه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: