نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۱۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷

مسی همبازی ابراهیموویچ می‌شود؟

با وجود تاکیدهای مکرر لیونل مسی مبنی بر تمایلش برای ماندن در نیوکمپ، یک نشریه فرانسوی ادعا کرده انتقال فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به پارک دو پرنس امکانپذیر است.
تدبیر24: نشریه «پاریسین» فرانسه با ذکر دلایلی ادعا کرده که انتقال لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن در ازای قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو امکانپذیر است.

یکی از دلایلی که این روزنامه عنوان کرده این است که ورود نیمار باعث کمرنگ‌تر شدن نقش مسی در بازی بارسلونا و معطوف شدن توجهات به هم‌تیمی برزیلی جدید او است. اختلاف نظر برنده 4 توپ طلا با فائوس، نایب رئیس باشگاه بارسلونا نیز دلیل دیگری است که برای جدایی احتمالی کاپیتان تیم ملی آرژانتین از آبی‌واناری‌پوشان ذکر شده است.

رقم فسخ قرارداد مسی با بارسلونا 250 میلیون یورو است اما نشریه پاریسین معتقد است که انتقال مسی به پایتخت فرانسه با رقمی میان 150 تا 180 میلیون یورو نیز امکانپذیر بوده و فقط کافی است که مسی چراغ سبز نهایی را برای ترک بارسلونا نشان دهد تا مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن برای خرید وی دست به کار شوند.

طبق ادعای پاریسین پروژه باشگاه PSG ممکن است لیونل مسی را برای بازی در این تیم وسوسه کند، ضمن اینکه حضور ستاره‌‌هایی مانند زلاتان ابراهیموویچ، لوکاس مورا، تیاگو سیلوا، ادینسون کاوانی و اسکیل لاوتزی نیز ممکن است او را برای رفتن به پایتخت فرانسه راغب‌تر کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: