نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۱۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶

آخرین شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک زمستانی

اسکی بازان ایران برای افزایش سهمیه حضور در المپیک زمستانی به پیست می‌روند
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، نمایندگان ۱۰ کشور جهان به همراه ایران آخرین تلاش‌های خود را برای حضور در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی را در پیست دربند سر و شمشک آزمایش می‌کنند.

 

مرحله‌ اول لیگ اسکی آلپاین ایران که از ۱۵ دی ماه آغاز می‌شود با استقبال نسبتاً خوبی از سوی کشورهای خارجی روبرو شده و کشورهایی چون ترکیه، یونان، مجارستان، بلغارستان و مکزیک از جمله رقبایی هستند که با ۳۷ ورزشکار در لیگ بین‌المللی آلپاین شرکت خواهند کرد.

 

لیگ اسکی آلپاین ایران زیر نظر فدراسیون جهانی اسکی (FIS) بوده و ورزشکاران حاضر در آن می‌توانند با کسب عناوین بر‌تر مجموع امتیازات خود را در رده جهانی ارتقا دهند و شانس حضور در المپیک ۲۰۱۴ را نیز داشته باشند.

 

این رقابت‌ها با حضور نماینده فنی فدراسیون جهانی از اسلونی برگزار خواهد شد.

 

ایران تاکنون ۳ سهمیه در بخش آلپاین و ۲ سهمیه در بخش صحرانوردی بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ کسب کرده تا برای اولین بار در تاریخ اسکی، کاروان کشورمان با ۵ اسکی‌باز راهی این بازی‌ها شود.

 

شهر بندری سوچی از ۷ تا ۲۳ فوریه ۲۰۱۴ (۱۸ بهمن تا ۴ اسفند) میزبان المپیک زمستانی ۲۰۱۴ است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: