نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵

پاس ثامن الحجج صدرنشین لیگ برتر

هفته دوم دهمین دوره لیگ برتر جودوی باشگاه های کشور (جام ولایت) با صدرنشینی تیم پاس ثامن الحجج (ع) همراه شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، این مسابقات امروز (چهارشنبه) در سالن ورزشی شهید افراسیابی تهران آغاز شد و با صدرنشینی نماینده خراسان رضوی به پایان رسید.

موسسه مالی و اعتباری میزان که از دو جودوکار خارجی (ارمنستانی و تاجیکستانی) در ترکیب خود سود می برد، در رقابتی نزدیک با پاس ثامن الحجج، بازنده تاتامی را ترک کرد.

میزانی ها با برتری رضاییان برابر بهرامی ن‍ژاد، کار را با پیروزی آغاز کردند اما جواد محجوب قهرمان آسیا از ثامن الحجج با برتری مقابل هادی پور، کار را به تساوی کشاند.

تیگران وارطانیان جودوکار ارمنستانی تیم میزان و پرویز سوبیروف از تاجیکستان که مدال نقره آسیا را در کارنامه دارد، با برتری مقابل زحمت کش و جمالی، میزان را 3 بر یک پیش انداختند.

در ادامه، ثامن الحجج با 3 پیروزی متوالی مولایی، نیمروزی و قاسمی نژاد به ترتیب برابر گروهی، محمدیان و ملک محمدی نتیجه نهایی را 4 بر 3 به سود خود تغییر دادند.

پاس در دومین دیدار هم با نتیجه 4 بر 3 از سد نفت مسجدسلیمان گذشت و میزان نیز در دیگر دیدار، پالایش گاز ایلام را 5 بر 2 مغلوب کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی، امروز دو بار روی تاتامی رفت و بازنده به کار خود پایان داد. این تیم ابتدا 4 بر 2 مقابل نفت مسجدسلیمان شکست خورد و سپس 4 بر 3 نتیجه را به نیروی زمینی واگذار کرد.

در جدول رده بندی، پاس ثامن الحجج با 9 امتیاز در صدر قرار دارد، پالایش گاز ایلام با 6 امتیاز و تفاضل برد انفرادی 7، موسسه مالی اعتباری میزان با همین تعداد امتیاز و تفاضل برد انفرادی 4 در مکان های دوم و سوم ایستاده اند.

نفت مسجدسلیمان و نیروی زمینی ارتش هر کدام با 3 امتیاز چهارم و پنجم هستند و دانشگاه آزاد اسلامی بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: