نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۱۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰

داروی جدید ام‌اس تایید نشد

داروی جدید «ام‌اس» با نام «لمترادا» (Lemtrada) که برای تایید به سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) فرستاده شده بود مورد تایید این سازمان قرار نگرفت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، متخصصان FDA ضمن عدم تایید این دارو اعلام کردند که مطالعات تطبیقی کافی در تایید اثر قوی‌تر داروی «لمترادا» در درمان بیماران ام‌اس نسبت به سایر داروهای موجود در بازار وجود ندارد.

این دارو تولید شرکت داروسازی فرانسوی «سانوفی» است. این کمپانی پیش‌تر نیز داروی خوراکی «آباگیو» (Aubagio) را برای درمان ام‌اس روانه بازار کرده است.

به نقل از گاردین لیبرتی وویس، «دیوید میکر»، مدیرعامل کمپانی داروسازی «سانوفی» که از این تصمیم FDA بسیار ناراحت بود گفت: مطالعات در زمینه نشان دادن اثرات داروی «لمترادا» که نشان دهنده شواهدی از بهبود استفاده‌کنندگان آن بوده در حال تکمیل است. به گفته وی این کمپانی به سه سال زمان بیشتر برای اثبات اثرات این دارو نیاز دارد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: