نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵

حضور صمد در ایران با پیراهن مهرام

مدیر برنامه‌های صمد نیکخواه‌بهرامی به طور رسمی اعلام کرد که در صورت رسیدن صمد به لیگ ایران او با پیراهن مهرام وارد لیگ خواهد شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، صمد نیکخواه‌بهرامی، کاپیتان تیم ملی‌ بسکتبال ایران که هم ‌اکنون در لیگ چین و تیم فوجیان مشغول به بازی است، پیش از حضورش در این رقابت‌ها طی توافقی قرار بود که در صورت رسیدن به مرحله پلی‌آف لیگ ایران با پیراهن مهرام وارد مسابقات شود که اواخر هفته گذشته حضور او در ایران و بازی کردنش با تیم مهرام قطعی و توسط مدیر برنامه‌هایش تایید شد.

پیش از این پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی نیز برای جذب صمد نیکخواه‌بهرامی در مرحله پلی‌آف لیگ برتر ابراز علاقه کرده‌ بود که حالا کاپیتان تیم ملی به طور رسمی اعلام کرده که در صورت رسیدن به لیگ ایران همانند فصل‌های گذشته پیراهن مهرام تهران را به تن خواهد کرد.

آیدین دیانت مدیر برنامه‌های صمد نیکخواه‌بهرامی با تایید این خبر به ایسنا گفت: طی توافق اولیه که صمد داشت قرار بود که پس از بازگشت به ایران با تیم مهرام بازی کند. اواخر هفته گذشته پیشنهادهایی مطرح شد که صمد در نهایت اعلام کرد که در صورت رسیدن به لیگ ایران با تیم مهرام وارد رقابت‌ها خواهد شد. البته او همچنان تحت قرارداد با تیم چینی است و حضورش در ترکیب مهرام منوط به این است که کارش با فوجیان به پایان برسد.

او درباره قرارداد صمد با مهرام نیز گفت: طی این توافق صمد نیکخواه‌بهرامی تا پایان رقابت‌هایی که مهرام در آن حاضر خواهد بود در این تیم دست به توپ می‌شود و با به پایان رسیدن مسابقات تیم تهرانی بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد. به طور مثال اگر مهرام سهمیه باشگاه‌های آسیا را بگیرد صمد با این تیم خواهد بود در غیر این صورت می‌تواند با تیمی که به آسیا می‌رود، قرارداد امضا کند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: