نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰

همایش حماسه سازان علم و دانش

نخستین همایش «حماسه‌سازان علم و دانش» با تجلیل از 28 استاد تمام کرمانشاهی در محل بنیاد نخبگان کرمانشاه برگزار شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، دکتر مریم اسلام‌پناه، رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه در این مراسم که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و نمایندگان استان برگزار شد، تکریم به مقام نخبگان و استادان، تحکیم ارتباط بین نخبگان و استادان، ارائه الگوی مناسب به جوانان، ایجاد حلقه بین ایده و عمل و ایجاد روحیه علم‌گرایی را از جمله اهداف این همایش عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری چنین همایشی برای اولین بار در سطح کشور، ابراز امیدواری کرد حرکت‌هایی این چنینی در سراسر کشور به وجود آید و بتوان در حد توان به مقام شامخ نخبگان ادای احترام کرد.

اسلام‌پناه با اشاره به اینکه بنیاد نخبگان کار شناسایی، هدایت و حمایت نخبگان را بر عهده دارد، گفت: در همین راستا این همایش برای تجلیل از استاد تمام های استان که در انتهای مسیر نخبگی هستند برگزار شده است.

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد استاد تمام های کرمانشاه بیش از مدعوان در این همایش می باشد، گفت: متاسفانه موفق به دعوت تمامی این نخبگان نشدیم و امیدواریم این همایش شروعی باشد برای تجلیل از تمامی اساتید تمام و نخبگان استان و بتوانیم در همایش های بعدی از آنها تجلیل کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای تابلو فرش های منقش به تصاویر اساتید کرمانشاهی از مقام استادان تمام دکتر «غلامرضا بهرامی»، «علی مصطفایی»، «معصومعلی معصومی»، «جواد زرگوشی»، «زهره رحیمی»، «مظفر خزاعی»، «علی پور متعبد» و «علی الماسی» از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تجلیل شد.

همچنین استادان تمام «رستم مرادیان»،«مسعود رحیمی»، «عزت‌الله فرشادفر»،«محمد حسین یاس»،«محمدباقر قلیوند»،«سهیلا کاشانیان»،«سیدسیاوش مدائنی»، «مجتبی شمسی‌پور»،«آوات (آرمان) طاهرپور»،«نصراله رستگار پویانی»،«مظفر شریفی»،«محمد تقی درویشی»، «محمدمهدی خدایی»،«محمد جوشقانی»،«بهاء الدین خالدی» و «محمد وحید تکوک» از دانشگاه رازی و «بهمن یزدی صمدی» از دانشگاه تهران، «عیسی یاوری» از دانشگاه تربیت مدرس تهران، «عزت الله عزتی» از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و «میر جلال الدین کزازی» از دانشگاه علامه طباطبایی تهران در این مراسم تجلیل شدند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: