نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵

البرز جوان را سالمند می کنند

مدیرکل بهزیستی استان البرز تشکیل دبیرخانه دائمی سالمندان، راه‌اندازی شهر دوستدار سالمند در استان را به عنوان یکی از مصوبات نخستین شورای سالمندان استان برشمرد.
تدبیر24: افروز بهرامی عصر روز گذشته(23دی)، در نخستین جلسه شورای سالمندان استان البرز گفت: جمیعت جهان به سرعت در حال حرکت به سمت سالخوردگی است بنابراین باید زمینه‌های مناسبی را برای جمعیتی که در آینده به تعداد سالخوردگان افزوده می‌شود، فراهم آورد.
وی افزود: در حال حاضر امکانات زیرساختی اعم از مبلمان شهری و... مهیا نشده است و باید در صدد ایجاد آن در کشور و به مراتب در سطح استان باشیم.
بهرامی ادامه داد: یکی از مشکلات سالمندان مسئله تأمین معیشت و سلامتی آنها است که بهزیستی با برنامه‌ریزی در صدد ایجاد آن برآمده است.
بهرامی در پایان ایجاد دبیرخانه دائمی سالمندان، شکل‌گیری بنیاد فرزانگان، صدور کارت منزلت سالمندان، برگزاری دوره‌های طب سالمندی و همچنین ایجاد شهر دوستدار سالمند، طرح تکریم سالمندان در دستگاه‌ها و شکل‌گیری دبیرخانه شورای ساماندهی سالمندان را از جمله مصوبات نخستین جلسه شورای سالمندان استان برشمرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: