نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۱۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵

مازندران قهرمان کشتی فرنگی جوانان

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان ایران، سه شنبه شب با قهرمانی مازندران در سرسرای ورزشی حسن رنگرز نوشهر پایان یافت.
تدبیر24: پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان ایران در روزهای 23 و 24 دی ماه برگزار شد و با شناخت تیم ها و نفرات برتر به پایان رسید.

در رده بندی تیمی این مسابقات، مازندران الف با 54 امتیاز به عنوان نخست رسید و تهران با 40 امتیاز دوم شد و لرستان، کرمانشاه، خوزستان و مازندران ب نیز به ترتیب با 37، 35، 34 و 28 امتیاز در رتبه های سوم تا ششم ایستادند.

همچنین جام اخلاق این دوره از مسابقات به تیم استان قم تعلق گرفت و نبی الله کریمی از مازندران الف در وزن 55 کیلوگرم به عنوان ستاره مسابقات و محمد پیامنی در وزن 50 کیلوگرم از لرستان فنی ترین کشتی گیر و فریبرز غیبی از کرمانشاه نیز به عنوان مربی نمونه انتخاب شدند.

در این رقابت ها در وزن 50 کیلوگرم، محمد پیامنی از لرستان عنوان قهرمانی را کسب کرد وعلی همتی از کرمانشاه دوم شد و هادی تختایی از خوزستان به همراه سعید زارع از هرمزگان عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن 55 کیلوگرم، نبی الله کریمی از مازندران الف قهرمان شد، محمد علی گرافی از فارس به مقام دوم رسید و مصطفی برامی از لرستان و امیر قلاوند از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن 60 کیلوگرم، علی ارسلان از مازندران ب و مهران داداشی از گیلان به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و علیرضا غلام حسینی از تهران و میلاد تیموری از لرستان مشترکا سوم شدند.

وزن 66 کیلوگرم، حسین خواجوند از مازندران الف توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند، پرهام قنبری از فارس نایب قهرمان شد و بهنام افشارنیک از تهران به همراه جلال طاهری از مازندران ب نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

وزن 74 کیلوگرم، سجاد فرح پور از مازندران الف و بهروز هدایت از کرمانشاه به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و مهدی فلاح از تهران و مهدی ابراهیمی از قم به مقام سوم مشترک رسیدند.

وزن 84 کیلوگرم، فاضل غفاری از مازندران الف قهرمان شد و وحید نامداری از کرمانشاه به مقام دوم رسید و یونس زیدوند از اصفهان و ادریس ابراهیمی از کردستان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در وزن 96 کیلوگرم، محمد ابراهیمی از کردستان عنوان قهرمانی را کسب کرد و یحیی جصاس از قم دوم شد و سبحان نعیمایی از مازندران ب به همراه سجاد منوچهری از کرمانشاه مشترکا عنوان سوم را کسب کردند.

وزن 120 کیلوگرم، آرش عرب از گلستان و بابک رزم پوش از مازندران الف به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و آرمان نظری از لرستان و امیرزرین چگنی از تهران مشترکا سوم شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: