نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۱۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۰

نفرات برتر چهار وزن کشتی آزاد

نفرات برتر اوزان 57، 61، 65 و 70 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور پنجشنبه شب در سرسرای ورزشی امام رضا (ع ) تنکابن مشخص شدند.
تدبیر24: هفتاد و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور روز پنجشنبه با شرکت 350 کشتی گیر در قالب 33 تیم در تنکابن آغاز شد.

در وزن 57 کیلوگرم، مهران رضا زاده از مازندران الف ، امیدجلالی بهار از البرز به ترتیب اول و دوم شدند و دانیال حجتی از گلستان و فرهاد جلالی از تهران مشترکا سوم شدند.

در وزن 61 کیلوگرم ، حسن مرادقلی از تهران اول شد، سیداحمد محمدی از مازندران الف دوم شد و محید جلالی بهار از البرز و عباس دباغی از مازندران ب مشترکا به رتبه سوم این رقابتها دست یافتند.

در وزن 65 کیلوگرم ، میثم نصیری از اردبیل و علی اصغر جبلی از گلستان به ترتیب اول و دوم شدند و ابراهیم نصیری از مازندران ب و حامد رشیدی از کرمانشاه مشترکا سوم شدند.

در وزن 70 کیلوگرم، سعید دادش پور از مازندران الف اول شد و مرتضی گوردزی از مازندران ب به رتبه دوم دست یافت و سبحان محمدزاده از تیم آزاد و مصطفی حسین خانی از تهران مشترکا سوم شدند.

وزن کشی چهار وزن دوم این رقابتها صبح روز جمعه و مسابقات رده بندی و فینال نیز از ساعت 16 امروز برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: