نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

پارازیت های اسرائیلی در لبنان

رژیم صهیونیستی با ایجاد پارازیت در شبکه تلفن همراه در جنوب لبنان و گاهی گیرنده های تلویزیونی و رادیویی اختلال ایجاد کرده است.
تدبیر24: رژیم صهیونیستی مدتی است که در شبکه تلفن همراه مناطق مرزی جنوب لبنان نزدیک به شهرک های صهیونیست نشین تا شهر صیدا اختلال ایجاد می کند و تماس های تلفنی بسیار سخت و توام با تداخل خطوط است.

یک شهروند لبنانی مجبور است برای برقراری ارتباط چندین بار تماس بگیرد و هزینه های مکالمه را بشدت افزایش داده است.

این مشکل اهالی نبطیه، حاصبیا، مرجعیون، بنت جبیل و صور را بیشتر از دیگر مناطق با دردسر مواجه کرده است.

علت این هرج ومرج ارتباط با تلفن، رادارها ودستگاه های شنود و استراق سمعی اعلام شده که رژیم صهیونسیتی در مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان از ناقوره تا ارتفاعات شبعا و جبل الشیخ نصب کرده و بیشتر مناطق لبنان را پوشش می دهد.

ماهواره های مخابراتی، پروازهای پیوسته جنگنده ها و هواپیماهای شناسایی ارتش صهیونیستی بر فراز جنوب لبنان و اقدامات کشتی های جنگی این ر‍ژیم مستقر در آب های مدیترانه هم از دیگرعلت های ایجاد پارازیت درشبکه تلفن همراه جنوب لبنان اعلام شده است.

براساس این گزارش قبل ، هنگام و مدتی بعداز برگزاری هر با تمرین های نظامی ارتش صهیونیستی در نزدیک مرزهای لبنان بویژه کشتزارهای شبعا و جولان اشغالی سوریه ، پارازیت ها بسیار بیشتر و اختلال ها افزایش می یابد.

کارشناسان گفته اند که ایجاد پارازیت و اختلال در شبکه تلفن همراه جنوب لبنان بخشی از جنگ الکترونیک و جاسوسی رژیم صهیونیستی علیه لبنان است که با نصب بیش از یکصد دکل مخابراتی و دستگاه های حساس استراق سمع و جاسوسی بر فراز ارتفاعات نزدیک به شهرک های صهیونیست نشین که بر مرزهای لبنان مشرف هستند، شروع شده است.

« نبیه بری» رئیس مجلس نمایندگان لبنان نخستین شخصی بود که پرده از این جنگ صهیونیستی کنار زد و با ارائه تصاویر و مستندات نسبت به خطرهای آن برای امنیت لبنان هشدار داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: