نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۱۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱

ثبت 24مهر به نام روز ملی پارالمپیک

روز 24 مهر ماه با تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور به نام روز ملی پارالمپیک در تقویم ملی ایران ثبت شد.
تدبیر24: از کمیته ملی پارالمپیک، به دنبال کسب موفقیت های ورزشکاران جانباز، معلول و نابینا در رقابت های پارالمپیک، بازی های آسیایی و رویدادهای بین المللی و توسعه زیرساخت های ورزش معلولین در کشورمان و افزایش کمی و کیفی ورزش های پارالمپیکی در ایران، شورای فرهنگ عمومی کشور با درخواست کمیته ملی پارالمپیک برای ثبت 24 مهر ماه هرسال به عنوان روز ملی پارالمپیک موافقت کرد.

براساس این گزارش، کمیته ملی پارالمپیک ضمن قدردانی از وزارت ورزش و جوانان و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این افتخار بزرگ را در راستای نیل به اهداف متعالی ورزش معلولین، جانبازان و نابینایان به جامعه ورزش به ویژه جامعه پارالمپیکی کشور تبریک می گوید.

همچنین پیش از این از سوی این کمیته از هفتم تا سیزدهم آذر ماه هفته پارالمپیک نامگذاری شده بود که مراسم های مختلف ورزشی در کشور برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: