نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

کنسروی با طعم حلزون+عکس

حلزون در قوطي کنسرو رويت شد.
تدبیر24: محمد يک شهروند خرم‎‎آبادي که متوجه وجود يک حلزون در قوطي کنسرو نخودسبز شده بود با حضور در ايسنا منطقه لرستان، گفت: کنسرو نخود سبز با مارک مشهور را هفته گذشته از يکي از فروشگاه‎هاي سطح شهر خرم‎آباد خريدم بعد از بازکردن در قوطي، يک حلزون درون قوطي رويت کردم.

محمد ض ادامه‌داد: با ديدن اين صحنه سوالي که به ذهنم خطور کرد اين بود آيا حلزوني که در اين کنسرو وجود دارد و پخته شده، براي سلامتي مردم ضرري ندارد يا مانند کرم حلزون براي پوست مفيد است؟!



وي با بيان اينکه اگر به جاي اين حلزون يک موجود سمي مثل مارمولک وجود داشت و فردي از آن مي‎خورد و به دليل سم ناشي از آن از بين مي‎رفت چه کسي بايد جوابگو باشد؟ اضافه کرد: به منظور رسيدگي به موضوع به مدير کنترل کيفي کارخانه سازنده تماس گرفتم و وي گفت از شما خيلي ممنونم که حلزون را داخل قوطي کنسرو ديده‎ايد و اصلا عين خيالشان نبود، همين طور با مسئول دفتر پخش محصول در تهران صحبت کردم نه تنها جوابي براي اين مهم نداشت حتي يک عذرخواهي ساده هم نکرد.

اين شهروند خرم‎آبادي بيان‌کرد: روي در اين محصول درج شده بود توليد 92/02/02، انقضا 94/02/04 و اصلا سري ساخت و ساعت توليد روي آن درج نشده بود.

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: