نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۱۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰

گزارش مجلس از حادثه جمهوری

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از آماده شدن گزارش حریق خیابان جمهوری حداکثر تا هفته آینده خبر داد.
تدبیر24: محمد جواد کولیوند با بیان اینکه پس از این حادثه با شهرداری ارتباطاتی داشته و مواردی را بررسی کردیم، گفت: کمیسیون این موضوع را دنبال می‌کند و منتظر دریافت گزارش‌های امنیتی و اطلاعاتی در این خصوص هستیم.

وی با بیان اینکه تا زمان مشخص شدن علت حادثه، نباید به هر شکلی اظهارنظر کرد و به دنبال مقصر گشت، گفت: در همین چند ماه اخیر امید عباسی از آتش‌نشانان تهرانی برای نجات جان یک دختربچه، به شهادت رسید که ما نباید چنین مواردی را فراموش کنیم.

کولیوند با بیان اینکه کمیسیون اطلاعات را گرفته و بررسی می‌کند، گفت: حداکثر تا هفته آینده گزارش را نهایی کرده و نتیجه آن را به مردم اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نباید تا زمان شفاف شدن نتیجه، دیگران را متهم کرد گفت: پس از اعلام گزارش نهایی، با افرادی که در جریان این حادثه مقصر بوده‌اند، برخورد خواهیم کرد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: