نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۱۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۰

کتب برگزیده جایزه ادبی «یوسف»

برگزیدگان بخش کتاب جایزه ادبی «یوسف» مشخص شدند.
تدبیر24: هیأت داوران بخش مجموعه داستان‌های چاپ‌شده ششمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس، جایزه ادبی یوسف، در جلسه‌ای که با حضور راضیه تجار، رحیم مخدومی (دبیر علمی جشنواره)، جهانگیز خسروشاهی، خسرو باباخانی، محمدعلی قربانی، محمدرضا شرفی خبوشان و گلعلی بابایی (رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس) در محل مؤسسه رسانه‌یی اوج برگزار شد، برترین‌های خود را در این بخش اعلام کرد.

در این جلسه، داوران پس از بحث و بررسی درباره داستان‌های برتر راه‌یافته به مرحله پایانی، در نهایت سه داستان را به عنوان اثر برگزیده و پنج داستان را شایسته تقدیر دانستند که در مراسم اختتامیه این جشنواره که اواخر بهمن‌ماه برگزار می‌شود، اعلام می‌شوند.

طبق اعلام مسؤولان این جایزه، در این دوره از جشنواره و در بخش کتاب‌های چاپی، تعداد 749 داستان کوتاه دفاع مقدس از 244 نویسنده که آثارشان در 29 مجموعه به صورت مستقل یا مشترک در سال‌های 90 و 91 به چاپ رسیده، بررسی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: