نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۱۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵

شیمی:مدیون دانشجویانم هستم

دکتر احمد شیمی از مفاخر دانشگاه تهران و چهره ماندگار کشور در رشته میکروب شناسی گفت: برای همیشه خودم را مدیون دانشجویانم می دانم.
تدبیر24: دکتر شیمی بعد ازظهر دوشنبه در مراسمی که به منظور نکوداشت وی به عنوان یکی از مفاخر دانشگاه تهران در باغ نگارستان ترتیب یافته بود اظهار داشت: 50 سال از عمر خود را در دانشگاه بودم که 35 سال آن در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و بقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گذشت.

وی خطاب به شاگردانش افزود: بهترین دوران زندگی من با شما سپری شد و شما بودید که شخصیت مرا شکل دادید چرا که بخشی از شخصیت انسان ارثی و ژنتیکی است بخش مهمی از آن جنبه اکتسابی دارد.

استاد بازنشسته دانشگاه تهران افزود: کنجکاوی و سوالات شما مرا وادار کرد تا همیشه دانشجو باشم و این دانشجویی را تا آخر عمر خواهم داشت.

وی از تلاش رییس دانشگاه تهران و رییس دانشکده دامپزشکی این دانشگاه برای ترتیب دادن این مراسم نکوداشت تشکر کرد و گفت: متاسفم که نمی توانم این همه محبت را با یک کلمه متشکرم جبران کنم.

شیمی در حالی که شاگردان خود را به اسم صدا می کرد و کارهای مشترکشان را یادآورمی شد گفت: مگر تدریس و تحقیق جزو وظایف من نبوده و آیا من به تنهایی این کارها را انجام داده ام در حالی که می دانم اگر شما نبودید من نمی توانستم موفق باشم.

این چهره علمی ماندگار کشور خطاب به شاگردانش اظهار داشت: من در این سال ها به جز شما سرمایه دیگری نداشتم و همه فعالیت ها اعم از نوشتن مقاله، کتاب و کارهای تحقیقی را با کمک شما به سرانجام رساندم.

احمد شیمی در سال 1294 هجری شمسی در بروجرد متولد شد و دوره دبستان خود را در سال 1308 در شیراز به پایان رساند.

وی در سال 1314 دوره دبیرستان خود را در دبیرستان شرف تهران به اتمام رساند و در سال 1318 با کسب رتبه اول از دانشکده دامپزشکی فارغ التحصیل شد.

شیمی در سن 65 سالگی و پس از 35 سال خدمت دانشگاهی به درجه بازنشستگی از دانشگاه تهران نایل آمد، اما تا سال 1383 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ادامه خدمت داد.

تالیف و ترجمه 12 عنوان کتاب ، حدود 20 مقاله پژوهشی در زمینه دامپزشکی و راهنمایی و مشاوره دهها پایان نامه دانشجویی در کارنامه آموزشی و پژوهشی وی به چشم می خورد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: