نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۱۵۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴

سرود زهره به یاد استاد مهرتاش

آلبوم موسیقی سرود زهره به یاد استاد اسماعیل مهرتاش باصدای محمودحشمت تولید و منتشر شد.
تدبیر24: این اثر برگرفته از ساخته های استاد مهرتاش موسس جامعه هنری باربد باروایت فرامرز پایور و عبدالله دوامی و محمدمنتشری عرضه شده است .

سرود زهره نخستین اثر هنری محمود حشمت است که درکنارفراگیری رمز و رموز آوازخوانی نزد اساتید برجسته دوران اسماعیل مهرتاش ، دانش آموخته رشته مهندسی ساختمان از کشور آلمان نیز می باشد.

ارکستراسیون اثر نیم نگاهی به هارمونی ایرانی دارد و هیچ کدام ازبخش های این آلبوم تاکنون اجرا و عرضه نشده اند.

ساختاراصلی آلبوم سرود زهره درموسیقی دستگاهی بامقدمه ای کوتاه دردستگاه سه گاه آغاز و به تصنیف دل خونین پیوند می خورد.

درادامه آلبوم تصنیف زلف نگار گوشه زابل و فرود به سه گاه تصنیف سرود زهره وساز و آواز گوشه مخالف و در پایان تصنیف ˈمجلس ماˈ ارائه شده است.

در این آلیوم شهرام آقایی پور(سنتور)، وحیدرستگاری (عود)، سجادپورقناد (تاروسه تار)، فرشادصارمی (کمانچه)، سعیدکاکاوند (کمانچه آلتو)، زمان خیری و علی نجفی (نی)، احمدمستنبط (ضرب) و مرجان هروی به عنوان نوازنده (دف) ایفای نقش می کند.

ˈسرود زهرهˈ به تهیه کنندگی رضامهدوی مدیر عامل راوی آذر کیمیا با صدابرداری علیرضاجواهری، طراحی گرافیک سیدمحمود ابوالقاسمی شده است.

*آلبوم ساز شبانگاهی با صدای وحید تاج و آهنگسازی رامین صفایی از سوی انتشارات چهارباغ روانه بازار موسیقی شد.

کوهیار بابائیان (تار و تارباس)، مهران توکلیان (تنبک)، سینا جهان آبادی (کمانچه)، حسین رضائی نیا (دف)، معتمد سامانی (عود)، شاهو عندلیبی (نی)، مهرداد ناصحی (قیچک)، رامین صفایی (سنتور) و... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

در این آلبوم موسیقی 9 قطعه همچون ساز شبانگاهی، تکنوازی سنتور، راز دل، ساز و آواز، تصنیف سوگ صبا، تکنوازی سنتور، پروانه، ساز و آواز و تصنیف بی قرار به چشم می خورد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: