نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۱۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰

نظر زیست محیطی ابتکار برای کودکان

معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست می گوید : آموزش زیست محیطی باید از دوران کودکی آغاز شود تا کودکان با اهمیت حفظ آن آشنا شوند.
تدبیر24: معصومه ابتکار عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره کودک، نوجوان و هوای پاک در سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت : از کودکانی که در این جشنواره شرکت کرده اند تشکر می کنم و امیدوارم با آموزش های زیست محیطی این جشنواره ، نسبت به حفظ محیط زیست خود تلاش کنند.

وی افزود : داشتن هوای پاک و محیط زیست سالم حق تمام کودکان است؛ از این رو باید والدین و مسوولان نسبت به احقاق این حق تلاش کنند.

ابتکار تاکید کرد : باید به کودکان یاد دهیم تا قدر طبیعت و محیط زیست خود را بیشتر بدانند.

همچنین هادی بهرامی نماینده بنیاد آموزش های زیست محیطی در ایران گفت : این جشنواره با تلاش اداره کل محیط زیست استان تهران و حمایت معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و همیاری شهرداری تهران، راهنمایی و رانندگی، آموزش و پرورش و برخی صنایع دوستدار محیط زیست برگزار شد.

وی افزود : این جشنواره در دونوبت صبح و بعدازظهر برنامه های متنوعی برای دانش آموزان تدارک دیده بود که در نوبت صبح حدود 7000 دانش آموز در این جشنواره شرکت کردند و در نوبت بعد از ظهر حضو برای عموم آزاد بود.

بهرامی ادامه داد : این جشنواره کاملا آموزشی و در فضای شاد و مفرحی و با استفاده از ظرفیت های هنری برگزار شد وغیرمستقیم به کودکان و نوجوانان آموزش های زیست محیطی داده شد.

بهرامی گفت : کودکان با حضور در این جشنواره با موضوعات مختلف زیست محیطی از حمله پدیده وارونگی دما (Inversion)، لزوم مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو، استفاده از بانکداری الکترونیک، لزوم سرویس و نگهداری خودروها، تشویق به استفاده از وسایل نقلیه عمومی، استفاده از خدمات نوین پستی برای کاهش ترددهای غیر ضروری و کاهش آلودگی هوا و نقش کاشت درخت در پاکیزگی هوا آشنا شدند.

در پایان مراسم اختتامیه جشنواره غرفه داران برتر معرفی و به آنان لوح تقدیر اهدا شد.

جشنواره کودک، نوجوان و هوای پاک به مناسبت هفته هوای پاک از 6 بهمن ماه در پارک طبیعت پردیسان آغاز و امروزبکار خود پایان داد.

بیست و هفتم دیماه تاهفتم بهمن ماه به عنوان هفته هوای پاک نامگذاری شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: