نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۱۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۲

مراقب پکيج منازل خود باشيد

در آپارتمان های کوچک که تجمع وسائل خانه زیاد است، قرار دادن سیستم پکیج کنار وسائل خانه خطر آتش سوزی را بیشتر می کند و استفاده از این سیستم گرمایشی باید با آموزش به مردم همراه باشد.
تدبیر24: رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه ای و مشاغل خاص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استفاده از سیستم گرمایشی پکیج در آپارتمان ها خطر گازگرفتگی و حوادثی چون آتش سوزی را بیشتر می کند.

رضا عزتیان افزود: این سیستم به طور معمول در آشپزخانه نصب می شود و اکسیژن زیادی مصرف و مقدار بالایی گرما تولید می کند که علاوه بر مصرف زیاد انرژی ، خطر آفرین است .

وی گفت: در آپارتمان های کوچک که تجمع وسائل خانه زیاد است، قرار دادن سیستم پکیج کنار وسائل خانه خطر آتش سوزی را بیشتر می کند و استفاده از این سیستم گرمایشی باید با آموزش به مردم همراه باشد.

رئیس اداره خدمات بهداشت حرفه ای و مشاغل خاص وزارت بهداشت افزود: کلافگی ، خواب آلودگی و استرس گرمایی نیز از آثار استفاده نادرست از این سیستم گرمایشی و گرم شدن بیش از حد خانه است .

عزتیان گفت: بستر تعامل با سازمان نظام مهندسی درباره ایمنی این سیستم گرمایشی وجود دارد ولی تاکنون تعاملی دراین باره برقرار نشده است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: