نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

چراغ سبز ذوب‌آهن

هنوز هیچ یک از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به طور رسمی ازما بازیکن نخواسته ولی اگر چنین درخواستی به دست ما برسد آن را بررسی ...
تدبیر24: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: هنوز هیچ یک از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به طور رسمی ازما بازیکن نخواسته ولی اگر چنین درخواستی به دست ما برسد آن را بررسی می‌کنیم و خوشحال می‌شویم که به نمایندگان آسیایی‌مان کمک کنیم.

سعید آذری در گفت‌وگو با تدبیر24 درباره‌ی شایعه درخواست باشگاه استقلال مبنی بر جذب یکی از بازیکنان ذوب آهن به عنوان یار کمکی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: هنوز هیچ درخواست رسمی به دست ما نرسیده است. مساله در این است که نمایندگان فوتبال ما در آسیا به یار کمکی نیاز دارند و ما خوشحال می‌شویم که اگر بتوانیم به این تیم‌ها کمک کنیم

وی ادامه داد: اگر هر یک از نمایندگان آسیایی از ما بازیکن بخواهند ابتدا شرایط را بررسی می‌کنیم و سپس اگر مطمئن شدیم دچار چالش و ضرر نمی‌شویم موافقت می‌کنیم. مسائلی مانند این که باشگاهها از چه زمانی بازیکنان ما را می‌خواهند و بازی آخر ما چه زمانی است و تقویم لیگ چگونه است، باید بررسی شود. ضمن این که می‌خواهیم در چهار بازی آخرمان با تمام توان حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره‌ی وضعیت این باشگاه پس از گذشت شش ماه از مدیریتش گفت: از روزی که آمده‌ام از حمایت‌های بی‌دریغ آقای سعد محمدی برخوردار بودم. اگر کمک‌های ایشان نبود وضعیت اکنون ما اسف‌بار بود. او به عنوان یک مدیر صنعتی که به ورزش علاقه دارد برای کارخانه ذوب آهن و باشگاه سنگ تمام گذاشته است.

او ادامه داد: احساسم این است که هنوز نتوانسته‌ایم از زحمات سعد محمدی آن طورکه شایسته است تقدیم کنیم و با وجود تلاش همه مجموعه هنوز به بخش‌هایی از اهداف و برنامه‌هایمان نرسیده‌ایم اما باشگاه در مسیر خوبی قرار گرفته است.

آذری ادامه داد: روز اول که آمدم گفت که ذوب آهن برای بازگشت به دوران اوج به سه سال و نیم زمان نیاز دارد. اکنون شش ماه از آن روز گذشته و معقدم که حرف آن زمان اصولی ومنطقی بوده و هنوز سه سال دیگر تا رسیدن به اوج فاصله داریم.

اوافزود: با کمیته راهبردی و استراتژیک باشگاه هم صحبت کرده‌ام و برنامه سه ساله‌ای تنظیم کرده‌ایم. امروز در ابعاد قهرمانی همه تیم‌های باشگاه به جز بزرگسالان فوتبال وضعیت نسبتا خوبی داریم. بسکتبال ما دراولین سال بازگشت جزو چهار تیم اول جدول است و والیبال ما به پلی‌آف صعود به لیگ برتر راه یافته است.

آذری ادامه داد: والیبال بانوان ما به سطح اول کشور بازگشته و بسکتبال بانوان برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند. هندبال ماهم بار دیگر به مقام سوم کشور رسیده است. این خبرها برای ما خوب است اما آنچه رویش حساسیت دارند تیم بزرگسالان فوتبال است که برای بهبود وضعیت آن به زمان نیاز داریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همچنین گفت: از تمام بازیکنان وکادر فنی تشکر می کنم چون با تلاش آنها تیم رو به پیشرفت بوده است اما نتیجه دلخواه را هنوز کسب نکرده‌ایم. امیدوارم در چهار بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم.

آذری درباره‌ی برنامه‌های باشگاهش برای فصل آینده لیگ برتر گفت: قطعا برنامه‌هایی داریم. به مدیران کلان مجموعه انتقال داده‌ایم که جایگاه ذوب آهن این جا نیست. ذوب آهن در سه سال گذشته با مشکلی روبرو بود که اکنون استقلال و پرسپولیس کم کم دارند درک می‌کنند. مشکلی که اکنون تیم‌های سرخابی‌های تهران با آن درگیرند منع دستگاههای دولتی در هزینه کردن در ورزش حرفه‌ای است که سه سال قبل ما با آن روبرو شدیم.

وی افزود: به استقلال و پرسپولیس با آن که زیر نظر مستقیم دولت هستند، گفته شده که وزارت ورزش هیچ پولی به آنها نمی‌دهد. امروز خوشبختانه با قرار گرفتن کارخانه ذوب آهن در مسیرخصوصی‌سازی و با دیدگاههای خوب مدیرعامل آن درباره‌ی ورزشی قهرمانی می‌توانیم در سه سال آینده به جایگاه اصلی‌مان یعنی موفقیت در آسیا بازگردیم.

آذری همچنین درباره‌ی وضعیت آکادمی باشگاه گفت: تیم‌های ذوب‌آهن نوین، امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان ما اکنون جزو دو یا سه تیم بالای جدول رقابت‌های خود هستند. ذوب آهن نوین در دسته دو صدرنشین است. تیم امید ما صدرنشین است و جوانان ذوب آهن قهرمان نیم فصل شده‌اند که این‌ها باعث خوشحالی است.

وی ادامه داد: ذوب آهن، باشگاهی است که طلایه‌دار ورزش پایه در فوتبال بوده وتقویت زیر ساختها اولویت اصلی ماست. می‌خواهیم تیم بزرگسالان خود را حفظ کنیم و با حفظ کادر فنی تنها نقاط قابل بهبود را ارتقاء دهیم.

آذری افزود: دو روز پیش شنیدم که زلاتکو کرانچار به عنوان یک مربی حرفه‌ای و تاثیرگذار درایران که فوتبال ما را به خوبی شناخته است، گفت که ذوب آهن با کمی تقویت می‌تواند بار دیگر به یک چهره بین‌المللی تبدیل شود.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در ادامه گفت : از سعد محمدی، معاونین او، اعضای باشگاه و هواداران تشکر می‌کنیم. هواداران، با سعه صدر به ورزشگاه می‌آیند و نگران تیم هستند.

وی درادامه با عذرخواهی از هواداران تیمش گفت: سعد محمدی تمام امکانات لازم را دراختیار گذاشته و اگر در شش ماه گذشته جایگاه تیم دراین جا بوده، گناهش فقط به گردن من است. شاید آن طور که باید تلاش نکرده‌ام اما به هواداران قول می‌دهم که در چهار بازی آخر تمام تلاشمان را بکنیم تا امسال جایگاه آبرومندی کسب کنیم و درسه سال آینده به آسیا بازگردیم.

آذری در پایان تشکری هم از رسانه‌ها کرد و گفت: باید از رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری قدردانی کنم که هنوز هم ذوب آهن را به عنوان مظهر سازندگی در فوتبال ایران می‌شناسند و ما را مورد محبت خود قرار می‌دهند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: