نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۱۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان تهران غرب

تدبیر24:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
امام خمینی (ره) :
این نعمت بزرگ الهی (انقلاب اسلامی) را ارزان از دست ندهید
 
با عرض تبریک به مناسبت دهه فرخنده و مبارک فجر خدمت دانشجویان و جامعه دانشجویی کشور علی الخصوص دانشگاه ازاد واحد تهران غرب,از تمامی دانشجویان عزیز و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل می اوریم تا در راهپیمایی باشکوه 22بهمن شرکت کرده و بار دیگر پرنشاط تر از هرسال حمایت خود را از ولایت وفقیه و نظام جمهوری اسلامی و انقلاب  اسلامی اعلام نمیاند.

دانشجویان محترم مطلع هستند که کشور در برهه زمانی بسیار حساسی قرار دارد و جامعه دانشجویی باید بیش از پیش حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان نشان دهند.

شایان ذکر است که ایت الله هاشمی که به راستی امام خمینی(ره) در باره ایشان فرمونده اند: (بدخواهان بدانند نهضت زنده است چون هاشمی زنده است) نام ببریم و به عنوان خیمه انقلاب در این 35سال که همچون پدری برای همه فعالین دانشجویی بوده اند و لازم است از زحمات و تلاش ایشان در راه انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کنیم.

بهمن امسال به راستی بهاری است در زمستان.

بهمن 91 را با مدیریت برادران دانشجو گذراندیم و امسال با دکتر حمید میرزاده همراه هستیم که به راستی از شایسته ترین مدیران تاریخ دانشگاه ازاد اسلامی است.
انجمن اسلامی دانشجویان تهران غرب امیدوار است که این خط و مشی دکتر میرزاده در سایر مدیران میانی دانشگاه ازاد نیز الگو برداری شود.

خوشحال میشویم جشن 35مین بهار ازادی و ازادگی انقلاب اسلامی را با حضور تمام ملت ایران به پایان رسانیم.

حتی افراطیون که در این مدت کم لطفی هایی نسبت به دولت تدبیر امید داشته اند را ابتدا دعوت به حضور و در مرحله بعد فرصت را مناسب میدانیم که افراطیون حفظ نظام و پیشرفت دولت و رهنمود های امام و رهبری معظم را سرلوحه کار خویش کرده و به نقد سازنده و صداقت گرایی بپردازند.
 
 
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: