نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 23
کد خبر: ۱۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵
برای نخستین بار در کشور:

بومی‌سازی فناوری نصب بوم جرثقیل

رئیس اداره تعمیرات تجهیزات خشکی مجتمع بندری شهید رجایی گفت: برای نخستین بار در کشور فناوری نصب بوم جرثقیل های کانتینری در این بندر بومی سازی شد.
تدبیر24: ˈسید مشکوه جلیلیانˈ دوشنبه شب به خبرنگاران اظهار داشت: در همین راستا دو دستگاه بوم متعلق به جرثقیل های کانتینری مستقر در مجمتع بندری شهید رجایی به دست متخصصان داخلی نصب و راه اندازی شده است.

وی افزود: با نصب این بوم های جدید بر روی جرثقیل های فانتوزی در ترمینال شماره یک کانتینری این بندر، ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در بزرگترین بندر تجاری کشور از سه میلیون TEU کانتینر به سه میلیون و 300 هزارTEU کانتینر در سال افزایش می یابد.

جلیلیان صرفه جویی ارزی این پروژه را نیم میلیون یورو اعلام کرد و افزود: برای تعمیر و راه اندازی بوم های جدید این جرثقیل ها سه میلیون یورو هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بوم این جرثقیل های کانتینری در مدت پنج ماه در مجتمع کشتی سازی و فراساحل ایران (ایزوایکو) ساخته شده، خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه تعداد جرثقیل های کانتینری فعال در بندر شهید رجایی از 16 به 18 دستگاه افزایش یافته است.

مجتمع بندری شهید رجایی ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه 88 میلیون تن کالا را دارد.

60 درصد از حجم صادرات و واردات و 70 درصد ترانزیت بنادر کشور از طریق بندر شهید رجایی انجام می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: