نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲

ممنوعیت ورود هواپیماهای دسته۲

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی با اشاره به این‌که هنوز پیشنهادی رسمی برای ورود هواپیماهای شرقی دریافت نکرده‌ایم، گفت:‌از این به بعد فقط به هواپیماهای نو شرقی اجازه ورود به ناوگان را می‌دهیم.
تدبیر24: علی‌محمد نوریان افزود: وزارت راه و شهرسازی با ورود هواپیماهای قدیمی و به‌خصوص شرقی کلا مخالف است چون مسئله اصلی در حمل‌ونقل هوایی امنیت و سلامت پرواز است. اما این بدان معنا نیست که اگر یک هواپیمای شرقی نو با کیفیت تولید شود به دلیل این‌که صرفا شرقی است ممنوعیت ورود به ایران را دارد.

وی خاطرنشان کرد: آنتونوف‌هایی که چند روز پیش وارد ناوگان هوایی شد از قبل درباره آن اقدام شده، اما از این به بعد فقط به هواپیماهای نو شرقی اجازه ورود به ناوگان را می‌دهیم، اگر قرار باشد (این نوع هواپیما) به ایران بیاید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: توپولف ۲۰۴ یکی از هواپیماهای شرقی است که با توپولف ۱۵۴کاملا تفاوت دارد. قسمت‌های عمده این نوع هواپیما غربی بوده و بدنه آن شرقی است. علاوه بر این کارشناسان ایرانی این مسائل را بررسی می‌کنند تا مشخص شود چه میزان هواپیما تولید شده، این هواپیما در چه مناطقی کار می‌کند و سوانح آن چه تعدادی بوده است.

نوریان خاطرنشان کرد: هنوز پیشنهادی رسمی برای ورود هواپیماهای شرقی دریافت نکرده‌ایم. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: