نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۱۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶

عارف هیچگاه ادعای فرماندهی نکرده است

علیرضا خامسیان
تدبیر24: وظیفه همه فعالان سیاسی و رسانه‌ای است که دولت آقای روحانی را کمک کنند تا در آرامش نابسامانی‌های گذشته را سامان دهد. مقطع فعلی زمان مناسبی نیست که بخواهیم درباره انتخابات ریاست جمهوری و میزان آرای کاندیدا‌ها صحبت کنیم.

مشاور رسانه‌ای محمدرضا عارف می‌گوید کسانی که خود شیفته فرماندهی هستند تصور می‌کنند شخصیتهای همچون آقای عارف هم شیفته فرماندهی هستند. اشتباه می‌کنند آن‌ها باید از مرکب غرور و تکبر پیاده شوند و با حضور در بین مردم دریباند که افکار عمومی چه قضاوتی نسبت به آن‌ها دارند.

علیرضا خامسیان در گفتگو با سلام نو در پاسخ به سوالی درخصوص خبر یکی از روزنامه‌های اصولگرای کشور که به نقل از یک هفته‌نامه اصلاح طلب محمدرضا عارف را «بازمانده» خطاب کرد، گفت: انتظاری از رسانه‌های رقیب اصلاح طلب نیست که از شخصیت‌های اصلاح طلب حمایت کنند. این روزنامه و دیگر رسانه‌های نزدیک به اقتدارگرایان نشان دادند که به دنبال فرصتی برای اختلاف افکنی میان اصلاح‌طلبان هستند.

وی ادامه داد: اطلاق عنوان «اصلاح‌طلب» برای هفته نامه مورد اشاره آنچنان با واقعیت سازگار نیست رسانه‌ای که با مطالب سفارشی به دنبال اختلاف افکنی میان شخصیت‌های اصلاح طلب است نمی‌تواند عنوان رسانه اصلاح‌طلب را یدک بکشد.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه آقای عارف هیچگاه ادعای فرماندهی نکرده است، گفت: کسانی که خود شیفته فرماندهی هستند تصور می‌کنند شخصیت‌هایی همچون آقای عارف هم شیفته فرماندهی هستند. اشتباه می‌کنند آن‌ها باید از مرکب غرور و تکبر پیاده شوند و با حضور در بین مردم دریباند که افکار عمومی چه قضاوتی نسبت به آن‌ها دارند.

وی با بیان اینکه در مقطع فعلی باید از دولت آقای روحانی حمایت کرد و وارد جنگهای حیدری و نعمتی نشد، گفت: وظیفه همه فعالان سیاسی و رسانه‌ای است که دولت آقای روحانی را کمک کنند تا در آرامش نابسامانی‌های گذشته را سامان دهد. مقطع فعلی زمان مناسبی نیست که بخواهیم درباره انتخابات ریاست جمهوری و میزان آرای کاندیدا‌ها صحبت کنیم. هم جریان اقتداگرا و هم برخی فرصت‌ طلبان از نظرسنجی نهادهای معتبر درباره میزان آرای کاندیدا‌ها تا قبل از کناره گیری آقای عارف مطلع هستند الان به مصلحت دیدند خود را به فراموشی بزنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: