انتخابات رقابتی

انتخابات رقابتی

انتخابات ریاست جمهوری تا چند وقت دیگر برگزار می‌شود اما برخلاف آنهایی که معتقدند در این انتخابات رویه‌های مرسوم تغییر خواهد کرد و شرایط برای انتخاباتی رقابتی و خوب فراهم خواهد شد، اما به نظر نمی‌رسد که تا کنون شورای نگهبان رویه‌های گذشته خود را تغییر دهد.
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 29
کد خبر: ۱۹۱۲۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸

کلاهبرداری یک شرکت لیزینگ خودرو

نماینده رسمی لادا در ایران ضمن هشدار به متقاضیان خرید این خودروها اعلام کرده است که گروه راهبر شارویژن به شماره ثبت 430363، نسبت به مبالغ دریافتی از سوی مدیریت لیزینگ راهبر خودرو جهان هیچ گونه مسئولیت و تعهدی نداشته و ندارد.
تدبیر24: گروه راهبر شار ویژن نماینده رسمی شرکت لادا روسیه در ایران نسبت به کلاهبرداری یک شرکت لیزینگ خودرو تحت عنوان این شرکت هشدار داد.

این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرده است: شرکت لیزینگ «راهبر خودرو جهان» با مدیریت «علی اصغر داوودی مقدم» از نام و اعتبار این شرکت سوء استفاده و با وعده های دروغین مانند واگذاری خودرو ظرف مدت 2 ماه، اقدام به عقد قرارداد در دفتر خود واقع در خیابان میرزای شیرازی با سربرگ لیزینگ راهبر خودرو جهان کرده و مبالغ قابل توجهی از متقاضیان خودرو «لادا» دریافت و متواری شده است.

نماینده رسمی لادا در ایران ضمن هشدار به متقاضیان خرید این خودروها اعلام کرده است که گروه راهبر شارویژن به شماره ثبت 430363، نسبت به مبالغ دریافتی از سوی مدیریت  لیزینگ راهبر خودرو جهان هیچ گونه مسئولیت و تعهدی نداشته و ندارد.

در اطلاعیه این شرکت آمده است: با توجه به شرایط به وجود آمده گروه راهبر شارویژن ضمن همدردی، آمادگی خود را نسبت به هرگونه همکاری با متقاضیان ثبت نام برای پیگیری حقوقی و قضایی اعلام می دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
0
4
ریاست محترم خبرگزاری
با سلام
این مطالب جهت اطلاع بوده و خواهشمند است در سایت قرار داده شود
1- شرکت راهبر خودرو شار ویژن نماینده شرکت لادا حقیقت را ظاهرا نمیخواهند عنوان نمایند به دلایل زیر :
1- آقای .... شرکت راهبر خودرو جهان دارای 33% از سهام شرکت راهبر خودرو شارور یژن و رییس هیئت مدیره می باشند (لطفا جهت تایید این مورد به روزنامه رسمی کشور مراجعه فرمایید)
اقای داودی مقدم نماینده مرکزی این گروه بوده بدلیل اینکه ایشان سرمایه گذار اصلی بوده
در زمان ثبت شرکت راهبر خودرو شار ویژن آدرس اصلی شرکت آدرس راهبر خودرو جهان بوده و مدیر عامل وقت آقای ... بوده (این ادعا را هم میتوانید از روزنامه رسمی در بیاورید )
در ارتباط باگروه بهمن هم باید عنوان نمایم چطور گروه بهمن همگونه مسئولیتی را از خود سلب مینماید در صورتیکه ایشان یکی از بهترین نمایندگان این شرکت بوده و تابلوی نصب شده در محل شرکت گواه این موضوع بوده و جهت سر باز کردن مسئله از سر خود در تاریخ 30/11/1392 نامه لغو نمایندگی این شرکت را صادر نموده؟
این شرکت هم چنین عضو انمن لیزینگ ایران بوده
حال به نظر شما این سئوال پیش نمیاید که نظارت این شرکتهاچه می شود؟
و چرا باید به این راحتی و با دادن یک اطلاعیه جهت سلب مسئولیت از خود افرادی را که به اعتبار آنهادر حال حاضر و در پایان سال و شب عید مشکل پیدا کرده اند با یک اطلاعیه رفع مسئولیت کنند
خواهشمند است مطالب مذکور در جواب این اطلاعیه درج تا شاید این شرکتها که فقط به فکر درامد خود می باشند و مسئولیت اجتماعی را فراموش نموده اند به فکر درایند
لازم به ذکر است پرونده در حال حاضر در دادسرای خارک رسیدگی می گردد

با تشکر
سید مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
1
4
متاسفانه عدم نظارت بر فعالیت اینگونه شرکت ها و نمایندگی ها و از طرفی عدم برخورد قاطع و سریع با ایشان،موجب افزایش کلاهبرداری به این طریق شده است. چگونه ممکن است نمایندگی رسمی و مورد تایید گروه بهمن، شرکت راهبر خودرو شار ویژن و دیار خودرو که به مدت طولانی در روزنامه های کثیرالانتشار آگهی در صفحات اصلی چاپ می نموده، به یکباره کلاهبردار شناخته شود! آیا سه شرکت مذکور می توانند با بی مسئولیتی تمام، خود را از اتهام مبرا بدانند؟!
محمد
|
United States of America
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
0
0
سلام دستشان یکی است.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
0
0
من خودم یک مالباخته هستم
همه چیز شرکت هنگام ثبت نام کاملا رسمی و قانونی به نظر می‌رسید .این شرکت شماره پنج رقمی ثبت شده درمخابرات.داشت که تنها به شرکتهای دارای مجوز رسمی تعلق میگیرد.احتمالا این شرکتهاباآقای ...مشکلی پیداکردند وایشان راکله کردندتانتواندبه تعهدات خودعمل کندویاتحریمهای آمریکا علیه روسیه موجب این امر شده.....الله لازم
حسین
|
Germany
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
0
0
سلام
ظاهرا تو این مملکت اگه پول مردم نزدت امانت باشه و اونو نتونی بالا بکشی بهت مشنگ میگن.
نظر شما: