نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
ایلاف ادعا کرد:

بازگشت «بندر بن سلطان» به سازمان اطلاعاتی عربستان

ایلاف به نقل از منابع خود نوشت که شاهزاده بندر بن سلطان رئیس سازمان اطلاعاتی عربستان سعودی استعفا نداده و در راه بازگشت به ریاض است.
تدبیر24: ایلاف به نقل از منابع خود نوشت که شاهزاده بندر بن سلطان رئیس سازمان اطلاعاتی عربستان سعودی استعفا نداده و در راه بازگشت به ریاض است.

بندر بن سلطان که به تازگی کتف خود را عمل کرده بزودی مراکش را ترک کرده و به مدیریت فعالیت ها و پرونده هایی که ملک عبدالله به او محول کرده می پردازد.

بندر بن سلطان در طول حضورش در مراکش چندین بار اظهار داشته است که موفقیت ها و شکست هایی در ماجرای سوریه داشته است اما تاکید کرده است که پیروزی های عربستان بیش از ناکامی هایش بوده است.

بندر بن سلطان دو روز پیش در اقامتگاهش در مراکش با شیخ محمد بن زاید ال نهیان ولیعهد ابوظبی و سعد حریری نخست وزیر سابق لبنان دیدار کرده است.

او همچنین از اقامتگاهش در مراکش تماس های با مسکو، پکن، واشنگتن و لندن داشته و با مقامات این کشورها گفتگو کرده است.

منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: