نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 25
کد خبر: ۲۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

برف همچنان در اردبیل و ۴ شهر استان حکمرانی می‌کند

بارش برف سنگین در اردبیل که از دیروز آغاز شده همچنان بر اردبیل و چهار شهر دیگر این استان حکمرانی کرده و با شدت بیشتر ادامه دارد.
تدبیر24: معاون اداره کل هواشناسی استان اردبیل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: به دنبال تغییرات دمایی در 3 روز اخیر، دمای هوا در گرمی و اردبیل با 27 درجه کاهش محسوس‌تر از سایر مناطق بوده به طوری ‌که در شب گذشته دمای هوا در برخی از شهرهای استان اردبیل به 23- رسید.
 
علی دولتی‌مهر اظهار کرد: بیشترین بارش با 20 میلیمتر ارتفاع در گرمی اتفاق افتاده و ارتفاع برف در مشکین شهر به 24 سانتیمتر رسیده است به‌طوریکه برف همراه با کولاک همچنان در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و شمال استان اردبیل ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه این وضعیت جوی تا ظهر امروز ادامه داشته و از بعد از ظهر از شدت آن کاسته می‌شود، گفت: امشب و فردا دمای هوا افت محسوسی خواهد داشت به طوریکه بروز یخبندان دور از انتظار نیست.
 
دولتی‌مهر در مورد وضعیت آب و هوا در روز 13 فروردین در اردبیل افزود: هرچند در این روز خبری از باش‌ها نخواهد بود اما سامانه سرد همراه با افت دما در این روز در منطقه حاکم شده و ساکنان استان اردبیل هوای ابری و نیمه ابری را تجربه خواهند کرد.
 
در حال حاضر بارش برف همراه با کولاک علاوه بر اینکه ساکنان استان اردبیل را غافلگیر کرده و اختلالی در تردد روزانه آنها به‌وجود آورده به خروج مسافران و گردشگران نوروزی منجر شده به طوری که اغلب گردشگران سرعین و اردبیل با توجه به این شرایط جوی مسیر برگشت را در پیش گرفتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: