نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
تقوی:

از خادم انتظار دارم به خواسته‌ام رسیدگی کند

دارنده ۲ مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد گفت: من فقط می‌خواهم کشتی بگیرم و از رسول خادم انتظار دارم به خواسته‌ام رسیدگی کند.
تدبیر24: با اشاره به غیبتش در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: عدم حضور من در مرحله اول مسابقات انتخابی به دلیل مصدومیت بود اما اگر می‌گفتم فکر می‌کردند دنبال بهانه هستم در حالی‌که واقعا از ناحیه کتف مصدوم بودم.
وی افزود: خیلی دوست داشتم در جام تختی هم روی تشک بروم اما مصدومیت گریبان مرا گرفت و نتوانستم به این مسابقات برسم. اکنون هم خواسته زیادی ندارم و تصور می‌کنم پس از این همه زحمت کشیدن برای تیم ملی کشورم اکنون حق من است در تیم ملی حضور داشته باشم. من فقط می‌خواهم کشتی بگیرم و همه را ببرم.
دارنده 2 مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد خاطرنشان کرد:  من فقط می‌خواهم کشتی بگیرم و از مسئولان فدراسیون و شخص رسول خادم انتظار دارم تا به خواسته من رسیدگی و باز هم شرایط کشتی گرفتن را برایم مهیا کنند. می‌دانم که می‌توانم تمام رقبایم را شکست دهم و با روحیه‌ای مناسب در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی بدرخشم و بار دیگر پرچم ایران را به اهتزاز در آورم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: