نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۲۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
یونسی:

نامه نمایندگان ادوار دروغ است

دستیار رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی درباره نامه نمایندگان ادوار مبنی بر انتقاد از عملکرد وی، گفت: این نامه دروغ است.
تدبیر24:  حجت‌‌الاسلام علی یونسی دستیار رئیس جمهور امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی عصر امروز در حاشیه مراسم ختم پدر همسر سیدمحمد خاتمی در جمع خبرنگاران درباره نامه نمایندگان ادوار مبنی بر انتقاد از عملکرد وی گفت: آن نامه دروغ و کار رسانه‌های دروغ‌پرداز است.  
 
وی همچنین در خصوص اینکه آیا رئیس جمهور در سفر به سیستان با اقلیت‌ها دیدار خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: رئیس جمهور برای دیدار با آنها به آنجا می‌رود.  
 
یونسی همچنین در خصوص نقش عبدالحمید برای آزادی مرزبانان ایرانی اظهارداشت: برای آزادی مرزبانان خیلی از ارگان‌ها تلاش کردند که عبدالحمید هم یکی از کسانی بود که در این راستا تلاش کرد و باید از او سپاسگزاری کنیم.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا روحانی با وی تماسی داشته است یا نه؟ اظهار داشت: خبری ندارم، اما استاندار که نماینده رئیس جمهور است تماسی داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: