انتخابات رقابتی

انتخابات رقابتی

انتخابات ریاست جمهوری تا چند وقت دیگر برگزار می‌شود اما برخلاف آنهایی که معتقدند در این انتخابات رویه‌های مرسوم تغییر خواهد کرد و شرایط برای انتخاباتی رقابتی و خوب فراهم خواهد شد، اما به نظر نمی‌رسد که تا کنون شورای نگهبان رویه‌های گذشته خود را تغییر دهد.
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

دزدان موجودی عابر بانک را بردند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از سرقت یکی از باجه های عابر بانک متعلق به یکی از بانک ها در محله ده مجنون کرمانشاه خبر داد.
تدبیر24: سردار «کریم کشوری» افزود: این حادثه در ساعات ابتدایی بامداد جمعه روی داده و طی آن مقادیری وجه نقد از این عابربانک به سرقت رفته است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون خبری از مقادیر به سرقت رفته در دست نیست و پلیس آگاهی کرمانشاه در حال پیگیری ماجراست.

سردار کشوری ادامه داد: زمانیکه سرقت انجام گرفته، متاسفانه نه دوربین و نه آژیر خطر بانک عمل نکرده و به همین دلیل هیچ تصویری از فرد یا افراد سارق ضبط نشده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: این سرقت نشان می دهد که فرد یا افراد سارق از قبل با شبعه مذکور آشنایی و از قبل مطلع بوده است که دوربین مدار بسته و آژیر خطر بانک از کار افتاده است.

سردار کشوری گفت: پلیس در حال بررسی حادثه است و امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن سار یا سارقین شناسایی شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: