نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

واکنش افتخاری به خداحافظی ناگهانی کاپیتان تیم ملی فوتسال

رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بی‌احترامی نسبت به کاپیتان تیم ملی را تکذیب کرد و گفت: با هر کس که بخواهد به کشاورز بی‌احترامی کند، شدیدا برخورد می‌کنیم.
تدبیر24: سیدرضا افتخاری درباره شرایط تیم ملی فوتسال در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم ملی در حد ایده‌آل است؛ چرا که آماده‌ترین‌های ایران در تیم ملی فوتسال حضور دارند و همگی دارای انگیزه بسیار زیادی هستند تا ضمن نشان دادن قابلیت‌های خود، قهرمانی فوتسال آسیا را از آن خود کنند. خوشبختانه مصدومی هم نداریم و به غیر از کشاورز و نظری که دچار مصدومیت شدند و نتوانستیم در خدمت‌شان باشیم، همه بازیکنان در شرایط بدنی خوبی به سر می‌برند.

رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کشاورز و نظری جزو 25 نفر دعوت شده بودند اما در انتخاب نهایی تنها به خاطر مصدومیت موفق نشدند تیم ملی را همراهی کنند. صحبت‌هایی که در رابطه با اختلاف این دو بازیکن با کادر فنی تیم ملی شنیده می‌شود، واقعیت ندارد و آنها تنها به دلیل مصدومیت به تیم ملی دعوت نشدند و هیچگونه مسائل دیگری در این قضیه دخیل نبوده است. ما از نبود بازیکنی مانند کشاورز بسیار ناراحتیم اما ان‌شاءالله جوانان جای او را پر خواهند کرد.

وی درباره این گفته کشاورز که "به دلیل بی‌احترامی‌هایی که نسبت به من در تیم ملی شده تصمیم به خداحافظی گرفتم" خاطرنشان کرد: به هیچ وجه توهینی نسبت به کشاورز در تیم ملی صورت نگرفته است. ما ساعت‌ها با خسوس در این باره جلسه داشتیم و بحث کردیم. برای اینکه چگونه می‌توانیم در خدمت او در تیم ملی باشیم اما تنها به خاطر مصدومیت خسوس این مسئله را قبول نکرد. حتی او گفت، کاش او را به اردوی تدارکاتی نمی‌بردیم و فشاری به او وارد نمی‌شد. خسوس اعتقاد دارد کشاورز وفادارترین بازیکن به تیم ملی فوتسال است و از اخلاق او نیز رضایت دارد. من نیز در صحبتی که با کشاورز داشتم، به او گفتم تو کاپیتان تیم ملی هستی و ما به وجود تو نیاز مبرم داریم و ان‌شاءالله در تورنمنت چین به تیم ملی دعوت خواهی شد.

افتخاری با بیان اینکه بیشتر از هر بازیکنی برای کشاورز احترام قائل هستیم گفت: هر کس بخواهد به او در تیم ملی بی‌احترامی کند، ما با او شدیدا برخورد خواهیم کرد. او الگویی برای تمام بازیکنان فوتسال است و اگر همه بازیکنان مانند او باشند، فوتسال ایران دیگر مشکلی نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: