نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

واکنش پورحیدری به حضور قریب

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به گزینه های مطرح شده برای حضور در هیئت مدیره و کادر فنی استقلال گفت: بهتر است در این هفته اسامی هیئت مدیره جدید اعلام شود. هنوز زمان نقل و انتقالات شروع نشده و باید تا دیر نشده کادر فنی هم تکلیف خودش را بداند و اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر کند.

تدبیر24:  منصور پورحیدری درباره آخرین اخبار از باشگاه استقلال و شرایط فعلی این تیم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی پانا گفت: فعلا همه ما منتظریم تا وزارت ورزش و جوانان اعضا هیئت مدیره را انتخاب کند و بعد هم هئیت مدیره مدیر عامل را معرفی کند. امیدوارم هر اتفاقی که قرار است بیافتد به نفع استقلال باشد، مردم منتظرند تا ببیند چه تصمیمی در انتظار استقلال به عنوان یکی از قطب های فوتبال ایران خواهد بود.

وی درباره اخبار مطرح شده پیرامون رفتن فتح الله زاده و قلعه نوعی از استقلال اینگونه توضیح داد: این حرف هایی که مطرح می شود و مثلا از آمدن اقای قریب یا علیرضا منصوریان صحبت می کنند بیشتر از روی حدس و گمان است و تا زمانی که هئیت مدیره معرفی نشود نمی توان گفت چه کسی خواهد ماند و چه کسی می رود.

پورحیدری ادامه داد: هواداران در انتظار آینده تیم هستند و طبیعی است روی سرمربی تیم حساس باشند و برای آنها تعیین تکلیف این پست بسیار مهم باشد. امیر قلعه نوعی هم مثل همه ما منتظر است تا ببیند شرایط به چه صورتی پیش خواهد رفت و هیئت مدیره جدید اصلا می خواهد با او کار کند یا نه. بعد از ماندگار شدن اون بدنبال جذب بازیکن و بستن تیم خواهد رفت.

سرپرست پیشین باشگاه استقلال درباره تاثیر این سیاست ها بر آینده استقلال و پرسپولیس گفت: عمده ترین مشکلی که این دو باشگاه به عنوان باشگاه هایی که مردم آنها را دوست دارند مشکل مالی است. از حرف های آقای خادم اینطور برداشت می کنم که بیشتر وزارت ورزش دنبال این است که افرادی رو روی کار آورد که بتوانند از نظر اقتصادی به این دو تیم کمک کنند.

وی افزود: طیق گفته های آقای خادم قرار است این هیئت مدیره تنها برای یکسال فعالیت داشته باشد و بعد از این مدت موضوع خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال وارد مرحله جدی تری شود. بهتر است در این هفته اسامی هیئت مدیره جدید اعلام شود. هنوز زمان نقل و انتقالات شروع نشده و باید تا دیر نشده کادر فنی هم تکلیف خودش را بداند و اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر کند.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که اگر از شما برای تدام حضور در استقلال دعوت شود قبول می کنید یا خیر؟ گفت: این طبیعی است که اگر دعوت شود می مانم و به تیم کمک می کنم. اما باز هم باید منتظر ماند و دید اصلا هیئت مدیره چه کسی را می خواهد چه کسی را نمی خواهد. وظیفه هر کسی که به استقلال علاقه دارد این است که در حد توان خودش به تیم کمک کند و ما هم از این مجموعه خارج نیستیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: