نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

رو در رویی "بتمن" و "سوپرمن"

شرکت برادران وارنر نام ادامه فیلم «مرد فولادین» به کارگردانی زاک اسنایدر را اعلام کرد.
تدبیر24: نام این فیلم ابرقهرمانی «بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» (Batman v. Superman: Dawn of Justice) خواهد بود و در آن دو قهرمان افسانه‌ای انتشارات دی‌سی کامیکس برای اولین بار روی پرده بزرگ کنار هم قرار می‌گیرند.

این پروژه در میشیگان در حال تولید است.

زاک اسنایدر «بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» را کارگردانی می‌کند. هنری کاویل نقش کلارک کنت/سوپرمن در فیلم «مرد فولادین» را تکرار می‌کند و بن افلک به نقش بروس وین/بتمن مقابل دوربین می‌رود.

گال گادوت نقش دایانا پرنس/واندر وومن (زن شگفت‌انگیز) را بازی می‌کند، جسی آیزنبرگ نقش لکس لاتور را به عهده دارد و جرمی آیرونز نقش آلفرد را دارد. هالی هانتر هم در فیلم بازی می‌کند. ایمی آدامز، لارنس فیشبرن و دایان لین نقش‌های خود را در «مرد فولادین» تکرار می‌کنند.

«بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» در میشیگان و اطراف دیترویت فیلمبرداری می‌شود و بخش‌هایی از آن در ایلینویز و آفریقا فیلمبرداری خواهد شد.

فیلمنامه را کریس تریو از روی فیلمنامه‌ای از دیوید اس. گویر نوشته است. چارلز روون و دبورا اسنایدر تهیه‌کنندگان پروژه هستند.

«بتمن در برابر سوپرمن: ظهور عدالت» 6 مه 2016 روی پرده سینماها می‌رود.

شخصیت‌های مجموعه قصه‌های مصور «سوپرمن» را جری سیگل و جو شاستر خلق کرده‌اند. شخصیت‌های «بتمن» توسط باب کین و «واندر وومن» توسط ویلیام مالتن مارستن خلق شده‌اند.

«مرد فولادین» سال 2013 حدود 668 میلیون دلار در جهان فروخت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: