نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۲۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
کیانوش باقری:

به خلیلی پودر ندادم

وزنه‌بردار نوجوان ایران می‌گوید که او هیچ پودری به مصطفی خلیلی نداده و مثبت شدن تست دوپینگش مربوط به مردادماه است.
تدبیر24: مصطفی خلیلی یکی از 4 وزنه‌بردار دوپینگی می‌گوید کیانوش باقری 5 دقیقه پس از شروع مسابقه به او پودری داده و او با تایید پودر از سوی حسین توکلی، سرمربی تیم ملی آن را مصرف کرده است.
 
کیانوش باقری، وزنه‌بردار نوجوان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ادعاهای خلیلی را رد کرد و گفت: من هیچ پودری به مصطفی خلیلی ندادم و این که می‌گوید حسین توکلی نیز گفته اشکالی ندارد اصلا درست نیست. از طرفی مثبت شدن تست دوپینگ او ربطی به این موضوع ندارد زیرا مثبت شدن آزمایش خلیلی و آمپولی که او زده مربوط به مردادماه است. حسین توکلی در حین اردو داروهایی که می‌داد جزو ویتامین‌ها بود که در هر داروخانه‌ای می‌توانید آن را پیدا کنید که البته آن‌ها را زیر نظر فدراسیون به ما می‌داد، بنابراین قضیه‌ای که خلیلی مطرح کرده، صحت ندارد.
 
باقری در پاسخ به این پرسش که آیا او نیز نامه‌ای مبنی بر مقصر بودن فریدون غزالیان را امضا کرده است، گفت: بله، خودم نامه را برای فدراسیون نوشتم و آن را به همراه مهرشاد محمودی و مهدی هاشمی فروتن امضا کردیم.
 
به گزارش ایسنا، پیش از این رضازاده عنوان کرده بود چهار وزنه‌بردار دوپینگی با امضای نامه‌ای کتبا نسبت به این موضوع اعتراف کرده‌اند.
 
وی در مورد این که گفته می‌شود 3 نفر از وزنه‌برداران در زمان حضور ماموران نادو در اردو تیم ملی تست نداده‌اند، گفت: تا آنجا که خبر دارم و دیدم فکر کنم همه آزمایش دادند اما حضور ذهن ندارم.
 
وزنه‌بردار نوجوان ایران با اشاره به صحبت‌های فرشید غزالیان برادر مربی مازنی مبنی بر اینکه 3 وزنه‌بردار نوجوان (مهدی هاشمی، کیانوش باقری و مهرشاد محمودی) به دلیل داشتن مسائل غیر اخلاقی از باشگاه اخراج و با دادن تعهد برگشته‌اند، بیان کرد: شاید در رابطه با غیبت تعهدی گرفته باشند و ما نیز آن را انگشت زده باشیم اما در مورد مسائل غیر اخلاقی نبوده و ما سه نفر بهترین وزنه‌برداران غزالیان بودیم. مواردی غیر اخلاقی را شاید بعدا اضافه کرده باشند.
 
باقری درباره اینکه گفته می‌شود غزالیان پیش از این نسبت به مصرف داروهای غیر مجاز توسط نوجوانان به توکلی هشدار داده بود، گفت: اگر به حسین توکلی گفته بود او نمی‌گذاشت به مسابقه‌ها برویم و می‌گفت به خانه‌هایتان بروید و برای جوانان آماده شوید، نه اینکه 2 سال از عمر وزنه‌برداران تلف شود و من مقصر را خود غزالیان می‌دانم.
 
وی در پاسخ به این پرسش که اگر غزالیان تخلفی انجام داده چرا آن را به فدراسیون یا هیات وزنه برداری مازندران اطلاع ندادید، تصریح کرد: ما نمی‌دانستیم داروها غیر مجاز است و با این داروها آزمایش‌ها مثبت می‌شود، به همین دلیل چیزی نگفتیم.
 
وزنه‌بردار نوجوان ایران با اشاره به آزمایشی که آن‌ها در یکی از آزمایشگاه‌های تهران دادند گفت: اواخر آذر یا اوایل دی‌ماه بود که به آزمایشگاه رفتیم و تست دادیم بعد از آن غزالیان گفت مشکلی ندارید. البته ما برگه آزمایش را ندیدیم و او گفت دکتر نتیجه را برایش ترجمه کرده است.
 
وی در پایان اظهار کرد: پدر مصطفی خلیلی دبیر هیات وزنه‌برداری قائمشهر است و آن‌ها با هم هستند. حتی مصطفی به همین دلیل شهریه پرداخت نمی‌کرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: