نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۲۸۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

ستاره پرسپولیس در یک قدمی سپاهان

ترکیب تهاجمی خلعت، پریرا، شریفی و سوکای ترکیبی مرگبار در لیگ‌بر‌تر خواهد بود
تدبیر24:زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان به سرپرست این باشگاه خوروش ماموریت داده تا محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته پرسپولیس را به جمع زردپوشان اضافه کند.

 

سپاهان که این فصل عبدالله کرمی، رسول نویدکیا و وریا غفوری را به جمع خود اضافه کرده است، قصد استخدام خلعتبری را نیز دارد. خلعتبری یک فصل در سپاهان بازی کرده و موثر‌ترین بازیکن این تیم نیز بوده است. خوروش در حال حاضر مشغول بررسی اسناد انتقال خلعتبری به باشگاه عجمان و درصدد توافق با این باشگاه اماراتی است، چون کماکان خلعت بازیکنی تحت قرارداد این باشگاه محسوب می‌‌شود. با توجه به انتقال بدهی از پرسپولیس به باشگاه بعدی، سپاهان برای عقد قرارداد باید مبلغی را برای آزاد کردن خلعتبری پرداخت کند.



کرانچار قصد دارد از خلعتبری به عنوان وینگر راست و چپ استفاده کند. ترکیب تهاجمی خلعت، پریرا، شریفی و سوکای ترکیبی مرگبار در لیگ‌بر‌تر خواهد بود.

آی اسپورت

برچسب ها: پرسپولیس تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: