نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 22
کد خبر: ۲۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰

نمایش ˈفرش عشقˈ در تبریز

اثر نفیس هنری صحافی شده قرآن کریم با فرش با عنوان ˈفرش عشقˈ در نمایشگاه قرآن تبریز به نمایش گذاشته شد.
تدبیر24: روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، این فرش نفیس قرآنی زمستان 89 در دیدار جمعی از مدیران، هنرمندان و اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز به مقام معظم رهبری تقدیم شده بود که ایشان نیز این فرش را به آستان مقدس رضوی اهداء کردند.

در این اثر هنری کل قرآن کریم در قالب یک کتاب صحافی شده با اوراقی از فرش دو رویه و در 76 ورق یعنی کمترین حجم ممکن و در ابعاد 45 در 75 سانتی متر و رج شمار80 به خط عثمان طه توسط هنرمندان تبریزی بافته شده است.

طراحی و مدیریت این فرش که برای اولین بار در جهان اسلام انجام شده بر عهده دانشکده فرش دانشگاه هنر اسلامی تبریز می باشد.

خلق این اثر هنری به مدیریت رئیس دانشگاه هنر اسلامی تبریزو طراحی و نظارت دانشکده فرش و تیم بافندگی به سرپرستی تقی عباسی انجام پذیرفت و اثر هنری یاد شده در غرفه دانشگاه هنر اسلامی برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه قرآن کریم تبریز از هجدهم تا بیست و سوم تیرماه جاری از ساعت 18 تا 23 در محل سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز برپاست
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: