نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

دستگیری قاچاقچیان چوپان نما

اعضای باندی که تحت پوشش چوپان، در حوالی باغهای یکی از شهرهای شازند استان مرکزی در بین جوانان و نوجوان مواد مخدر صنعتی توزیع می کردند، دستگیر شدند.
تدبیر24: از اوایل خرداد ماه گزارش هایی از نارضایتی شهروندان در خصوص توزیع مواد مخدر صنعتی در شهر آستانه توسط افرادی ناشناس دربین جوانان و نوجوان به مرکز فوریت های پلیس شهرستان شازند اعلام شد.

با دریافت گزارش های مردمی ، موضوع برای بررسی دقیق به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اعلام شد و ماموران انتظامی تحقیقات خود را برای بررسی موضوع شروع کردند.

در تحقیقاتی گسترده ماموران انتظامی موفق شدند عاملان توزیع مواد مخدر را شناسایی و فعالیت آنان را تحت مراقبت نامحسوس خود قرار دهند.

با ادامه تحقیقات ماموران، محل فعالیت آنان در حوالی باغ های شهر آستانه شناسایی و مشخص شد که سه نفر با برپایی یک چادر مسافرتی و به عنوان چوپان در آن مکان سکنی گزیده اند و با شناسایی سوژه های خود ، فعالیت گسترده ای را برای توزیع مواد مخدر صنعتی انجام می دهند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شازند، با توجه به اهمیت موضوع ، بلافاصله مراتب با دستگاه قضایی هماهنگ شد و در عملیاتی غافلگیرانه ، متهمان که قصد فرار از محل را داشتند ، دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

سرهنگ ˈاحمدرضا چگنیˈ اضافه کرد: در بازرسی از کوله پشتی و وسایل همراه متهمان مقدار 620 گرم هروئین ، 343 گرم شیشه ویک دستگاه ترازوی توزین و مبلغ شش میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند به برخورد قاطع نیروی انتظامی با توزیع کنندگان مواد مخدر تاکید کرد و از خانواده ها خواست برای ارتقاء محیط امن زندگی اجتماعی برای خود و فرزندانشان ، توصیه های مراقبتی را همواره مورد توجه قرار دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: