نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 23
کد خبر: ۲۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

مستند شیر ایرانی به روایت پرستویی

فیلم مستند شیر ایرانی ساخته مانی میر صادقی و با گویندگی پرویز پرستویی روز شنبه ، 28 تیرماه ، ساعت 23 از شبکه مستند پخش می شود.
تدبیر24: این مستند که از مجموعه مستند حیات وحش ایران که موفق به دریافت جایزه ی پاندا از جشنواره جهانی حیات وحش و محیط زیست انگلستان شده است، آماده پخش شده ، به بررسی زندگی شیر ایرانی در گذشته و حال می پردازد و پرویز پرستویی نیز به عنوان گوینده در این مستند حضور دارد .

اعضای گروه سازنده این مستند برای دیدن شیر ایرانی که صد و بیست سال پیش منقرض شده به هند سفر کرده اند.

شیر ایرانی در قالب هفته فیلم مانی میرصادقی در برنامه شبهای مستند پخش و سپس نقد و بررسی می شود.

مانی میر صادقی پیش از این مستندهایی نظیر نگین تتیس ، دریای تیس و جان مرجان را ساخته است و از جشنواره هایی نظیر فیلم کوتاه سونی و حیات وحش مونتا برنده جوایزی شده است.



**روایتی بر شعر شهریار در همای رحمت

مستند همای رحمت ساعت 17 روز جمعه ، 27 تیرماه ، در شب شهادت حضرت علی علیه السلام ، از شبکه مستند سیما پخش می شود.

همای رحمت نگاهی متفاوت به یکی از سروده های محمدحسین بهجت تبریزی معروف به شهریار،شاعر شناخته شده کشورمان درباره امام علی (ع) و فضایل ایشان خواهد داشت.

این شعر که با مطلع علی ای همای رحمت آغاز می شود هم در نوع الهام شدن آن به شاعر و هم در محتوا سرشار از ناگفته هاست؛ ناگفته هایی که این مستند سعی دارد جنبه هایی از آن را به تصویر بکشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: