نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۳۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

ابطال مجوز 4 واحد تولیدی در لرستان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مجوز چهار واحد تولیدی در استان به دلیل استفاده از روغن پالم در تولید محصول، باطل و این شرکت ها ملزم به تغییر خط تولید خود شدند.
تدبیر24: دکتر ˈبهرام دلفانˈ روز سه شنبه در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان لرستان افزود: با توجه به مصوبه اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استفاده از این ماده در تولید مواد غذایی ممنوع شده است.

وی ادامه داد: از این پس هیچ شرکت یا واحد تولیدی در استان حق تولید فرآورده های خوراکی با چربی پالم را ندارد و در صورت استفاده از این ماده مجوزی صادر نخواهد شد.

وی بیان کرد: تا پیش از این روغن پالم در مواد خوراکی مختلف از جمله پنیر پیتزا، شیرخشک مصنوعی، خامه گیاهی و پنیر تازه نیم چرب ( پنیر یو اف) مورد استفاده قرار می گرفت.

دکتر دلفان با اشاره به اینکه بر اساس تحقیقات، روغن پالم تهدیدی جدی برای سلامت جامعه به شمار می رود، گفت: این چهار شرکت که تا پیش از این، از این روغن استفاده کرده اند باید هرچه سریعتر نسبت به تغییر فرمولاسیون و خطوط تولید خود اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: