نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۳۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

محل دیدار تیم های آفریقایی تغییر کرد

کنفدراسیون فوتبال آفریقا از گینه و سیرالئون خواست تا به دلیل انتشار ویروس کشنده « ابولا»، محل برگزاری دیدارهای خانگی خود را به یکی از کشورهای همسایه انتقال دهند.
تدبیر24: کنفدراسیون فوتبال آفریقا روز چهارشنبه همچنین تاکید کرد: لیبریا دیگر کشور آفریقایی که از جام ملت های آفریقا خارج شده است نیز باید دیدارهای بین المللی باشگاهی و نوجوانان خود را به کشورهای مجاور انتقال دهد.

در همین حال، سیرالئون از غنا خواسته است تا دیدار خانگی این تیم مقابل جمهوری دموکراتیک کونگو که قرار است در ماه سپتامبر برگزار شود را میزبانی کند. ویروس کشنده آبولا که به سرعت در سطح جهان در حال انتشار است، تاکنون یکهزار و 13 نفر را در کشورهای گینه، سیرالئون، لیبریا و نیجریه از پای درآورده است.

سازمان بهداشت جهانی با اضطراری اعلام کردن وضعیت بهداشت جهان در مواجه با این ویروس مرگبار، پیش بینی کرده است مبارزه با این بیماری چند ماه بطول انجامد.

جام ملت های آفریقا در ماه سپتامبر آینده آغاز می شود و بر این اساس، روز پنجم مارس درگروه پنجم این رقابت ها، تیم گینه میزبان تیم توگو می باشد و از گروه چهارم نیز تیم سرالئون روز 10 سپتامبر پذیرای تیم جمهوری دموکراتیک کنگو است.

سیرالئون در هفته گذشته به دلیل شیوع بیماری آبولا کلیه فعالیت های فوتبال خود را متوقف کرد.

در همین حال، فدراسیون فوتبال غنا با تایید دریافت درخواست سیرالئون از این فدراسیون برای میزبانی دیدارهای این تیم اضافه کرد: غنا آماده است تا برای برگزاری این دیدارها به دوستان سیرالئونی خود کمک کند.

در عین حال فدراسیون فوتبال غنا تاکید کرد که برای میزبانی از تیم سیرالئون، موافقت وزارت بهداشت غنا لازم است.

مرحله نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آفریقا قرار است در ماه ژانویه به میزبانی مراکش برگزار شود

توگو نیز اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس ابولا در گینه، دولت توگو، اعزام تیم فوتبال این کشور به گینه را ممنوع کرده است.

شیوع ویروس ابولا همچنین دو هفته قبل، کلیه فعالیت های فوتبال را لیبریا را متوقف کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: