نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۳۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

دستگیری عامل نزاع مرگبار در بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري عامل قتل پسر جوان در يک درگيري دسته جمعي در اين شهرستان خبر داد.
تدبیر24: سرهنگ جعفري فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر گفت : پس از وقوع يک فقره درگيري دسته جمعي در روز پنج شنبه هفته گذشته بين تعدادي از جوانان يکي ازمحلات بهشهر که منجر به جراحت شديد فردي به نام "يزدان– ج " 21 ساله شده بود بلافاصله ماموران پليس آگاهي شهرستان برای بررسي موضوع به محل اعزام شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر افزود : یزدان توسط عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شدم اما عليرغم تلاش پزشکان براي نجات جان وي ، پسر جوان به دليل شدت خونريزي در بيمارستان جان باخت .

سرهنگ جعفري تصريح کرد : ماموران انتظامي شهرستان بهشهر بلافاصله اقدامات تخصصي و پليسي را با هدف دستگيري عوامل اصلي درگيري که بلافاصله پس از ارتکاب به قتل از محل منتواري شده بودند را در دستور کار قرار دادند.ماموران در همان روز حادثه ، با انجام اقدامات کارآگاهي دونفر از عوامل مشارکت کننده در درگيري را شناسايي و با هماهنگي مراجع قضايي آنان را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با اشاره به ادامه تحقيقات و انجام اقدامات تخصصي پليسي از سوي ماموران انتظامي شهرستان بهشهر اظهار داشت : ماموران انتظامي شهرستان بهشهر با انجام تحقيقات پليسي و بکارگيري منابع اطلاعاتي موفق شدند عامل اصلي ومرتکب اين جنايت به نام " کميل - الف " را که در يکي از محلات اين شهرستان مخفي شده بود شناسائي و دستگيرکنند .

متهم در بازجویی ها به ارتکاب این جنایت به دلیل اختلافات قدیمی اعتراف کرد که تحقیقات در این زمینه از سوی کارآگاهان ادامه دارد.

منبع:گفتار نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: