نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

نهادگرایی و ثبات سیاسی در فضای تازه

دکتر ابراهیم متقی» حادثه سقوط بالگرد برخی از مقامات عالی سیاسی و راهبردی ایران بر اساس نشانه‌هایی از «ابهام امنیتی» تعریف می‌شود.
ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

ايران و امريكا و ديپلماسي غيرمستقيم

حسین ربیعی» مطابق ادعاها و شواهد، عرصه ميدان و ديپلماسي، هر دو هر به صورت غيرمستقيم توسط اين دو كشور و از طريق نمايندگان‌شان مديريت مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸

مهاجران، معضل‌ اصفهان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: مهاجران یکی از معضلات استان محسوب می‌شوند و این افراد نیز بار اضافی بر دوش بهزیستی استان هستند.
تدبیر24: رسول یاحی دیروز‌(شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، اظهار کرد: مسئله تأمین اجتماعی و بهزیستی از معضلات دنیای امروز است.

وی با بیان اینکه اصفهان میراث دار هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: استان اصفهان بیش از 23 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و حدود 50 هزار جانباز و 3500 آزاده نیز داشته است، اگر به خانواده این افراد با دید بهزیستی نگاه شود، زمانی که پدر در کنار خانواده نباشد، فرزندان آسیب خواهند دید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان به مهاجرپذیری استان اصفهان اشاره و اضافه کرد: تعداد زیادی از افراد از استان‌های دیگر به اصفهان مهاجرت می‌کنند و نیازمند ارائه خدمت هستند این موضوع یک بار اضافی بر دوش بهزیستی استان اصفهان است.

وی خاطر نشان کرد: اتباع خارجی نیز به عنوان یکی از معضلات استان محسوب می‌شوند و این افراد نیز بار اضافی بر دوش بهزیستی استان هستند.

آلودگی هوا برای اصفهان تبعات امنیتی و بهداشتی دارد

یاحی با بیان اینکه آلودگی هوا و موقعیت جغرافیایی استان اصفهان نیز به نوبه خود باعث افزودن بر فعالیت‌های سازمان بهزیستی می‌شوند، گفت: آلودگی هوا تبعات امنیتی و بهداشتی را برای استان اصفهان ایجاد می‌کند و مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: هم‌چنین موقعیت استان اصفهان به گونه‌ای است که افراد برای تردد از شمال به جنوب و یا از شرق به غرب باید از اصفهان عبور کنند و این موضوع لطماتی را بر استان وارد می‌کند که از آمار تصادفات، این قضیه مشهود است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان تاکید کرد: شبکه‌ها و سیستم‌های مختلفی وجود دارند که برای منفعل کردن جامعه تلاش می‌کنند که این موضوع نیز باری بر دوش بهزیستی اضافه می‌کند.

هم‌چنین مدیرکل سابق بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد: در شش سال گذشته از طریق تعامل و رایزنی‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و به تعبیری بکارگیری تمام امکانات اجتماعی استان و جذب امکانات خیرین و بضاعت‌های علمی کارشناسان سعی شد، بهزیستی به نهادی در خور استان اصفهان تبدیل شود.

محمود محمدزاده افزود: اگر در اصفهان کاری انجام شده با یک دلی و همیاری تمام همکاران در بهزیستی و ارگان‌های دیگر بوده است.

هم‌چنین سعید صادقی، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه حدود 25 سال است که همراه و همیار محمدزاده بوده‌ام، گفت: از خدا می‌خواهم که مرا گوش شنوای ناشنوایان، چشم بینای نابینایان، گام‌های بلند معلولان جسمی و حرکتی، روان بیماران اعصاب و روان و حامی خوبی برای کودکان و نوجوانان بی سرپرست و همیار خوبی برای خیرین و همکار خوبی برای مسوولان اجرایی استان قرار دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: